Gå til innhold

BK: Mudderpram_HDR ,Naust_HDR og Vrak_HDR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes du har fått det til ganske bra. Bilde nr 2 skiller seg klart ut i forhold til de andre. Men, som cruel sier, det kunne kanskje gjort seg litt med noe lokal kontrastøkning på dette bildet.

Hvis du har PS, så prøv dette: Filter>Sharpen>unsharpmask Amount 20%, Radius 50, Threshold 0. Deretter tar du lasso-tool og velger (grovt) den lyse, grå delen av stranda og kjører samme filter to ganger...

Let me know what U think...

Lenke til kommentar

Testet Unsharp mask som nevt over ,bortsett fra at jeg kjørte den kun en gang på stranda. synes det ble for kunstig når jeg kjørte filtret 2 ganger på.

Bildet er foresten fra sørtromsøya

Bra at noen liker bildet av mudderprammen i tromsø havn ,personlig liker jeg det bildet selv om det verken er bra bildekvalitet eller bra komposisjon.

Siste bildet er fra Tomasjordnes i tromsø. Når jeg var der så kom en dame bort å spurte om jeg hadde mistet en bag med canon linser for ca 1 måned siden. Synd jeg ikke har et canon camera :whistle:

post-134334-1219697330_thumb.jpg

Endret av Kakemonstre
Lenke til kommentar

Jeg synes heller ikke det er perfekt nok til å utnytte den teknikken. For meg blir det et være eller ikke være. For min del er det stort sett ikke være ;)

Pst: Jeg er redd en moderator kanskje vil henge seg opp i tittelen. Selv jeg synes den er i overkant lite beskrivende. Den er faktisk så dårlig som det er mulig å bli. Kan du ikke bruke 5 minutter på å være litt kreativ i bruken av språket også. Du har jo brukt timesvis på bildene, og som kjent har presentasjonen en del å si. Jeg vet at det ikke faller like lett for alle, men bedre enn dette bør du klare. Slik den fremstår nå så kan man ikke vite om det er nye bilder, eller en bump fra mai, februar, desember i fjor, august osv osv. Du skjønner hvor jeg vil hen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...