Kakemonstre Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Ønsker konstruktiv tilbakemeldinger på disse bildene. Alle 3 er HDR bilder. Endret 26. august 2008 av Kakemonstre Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Fine bilder, fint lys, og bra komposisjon. Likte avgjort bilde to best. (Det første hadde en ørliten skjevhet, sånn ca 1.15 grader) RandiA Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Nr 2 var bra, de andre var litt så som så. Spesielt første var ikke så veldig pent. Men også nr 2 trenger litt fiksing, feks kanskje litt lokal kontrast økning bare på forgrunnen? Eller er det nydelige toner på himmelen. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Jeg synes du har fått det til ganske bra. Bilde nr 2 skiller seg klart ut i forhold til de andre. Men, som cruel sier, det kunne kanskje gjort seg litt med noe lokal kontrastøkning på dette bildet. Hvis du har PS, så prøv dette: Filter>Sharpen>unsharpmask Amount 20%, Radius 50, Threshold 0. Deretter tar du lasso-tool og velger (grovt) den lyse, grå delen av stranda og kjører samme filter to ganger... Let me know what U think... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Bilde 2 og 3 likte jeg. Klarer ikke helt å sette fingern på det; jeg bare likte dem. Det første er det verre med. Har mye med motivet å gjøre. Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Jeg har veldig sans for det første jeg da, men det bør beskjæres mye tettere på mudderlekteren enn det er nå. Få vekk slepebåten til venstre, gå tettere på, og litt mer kontraster så blir dette et kjempemoro bilde. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Bildet 2 har nesten det som trengs for at jeg ville ha lagt det ut. Hdr og andre heavy edit bilder synes jeg børe være 99% perfekt før det ble lagt ut. Ellers ser man så lett feil osv.. Lenke til kommentar
Kakemonstre Skrevet 25. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Testet Unsharp mask som nevt over ,bortsett fra at jeg kjørte den kun en gang på stranda. synes det ble for kunstig når jeg kjørte filtret 2 ganger på. Bildet er foresten fra sørtromsøya Bra at noen liker bildet av mudderprammen i tromsø havn ,personlig liker jeg det bildet selv om det verken er bra bildekvalitet eller bra komposisjon. Siste bildet er fra Tomasjordnes i tromsø. Når jeg var der så kom en dame bort å spurte om jeg hadde mistet en bag med canon linser for ca 1 måned siden. Synd jeg ikke har et canon camera Endret 25. august 2008 av Kakemonstre Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Jeg synes heller ikke det er perfekt nok til å utnytte den teknikken. For meg blir det et være eller ikke være. For min del er det stort sett ikke være Pst: Jeg er redd en moderator kanskje vil henge seg opp i tittelen. Selv jeg synes den er i overkant lite beskrivende. Den er faktisk så dårlig som det er mulig å bli. Kan du ikke bruke 5 minutter på å være litt kreativ i bruken av språket også. Du har jo brukt timesvis på bildene, og som kjent har presentasjonen en del å si. Jeg vet at det ikke faller like lett for alle, men bedre enn dette bør du klare. Slik den fremstår nå så kan man ikke vite om det er nye bilder, eller en bump fra mai, februar, desember i fjor, august osv osv. Du skjønner hvor jeg vil hen. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Får gå mot strømmen da, siden jeg synes bilde 3 var milevis bedre enn de to andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå