Sluven Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Hei Går toppidrett, og mister basistreningen på grunn av skolen i år, så jeg trenger å trene litt utenom. Målet er bedre form, og å bli litt bredere over skuldrene. Vil da ha et treningsprogram for trening av overkroppen. Høyde: 1.90 Vekt: 85+/- Sport: Volleyball Takker på forehånd for hjelp Endret 24. august 2008 av Sluven Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Du bør ihvertfall ha med øvelser som knebøy\etbens knebøy da disse er viktige for spenst og hurtighet. Du bør både kjøre rask\eksplosivt og rolig med tyngre vekter. Øvelser som benkpress\militærpress kan være fine for å få kraftigere smash, også her kan du kjøre rask\eksplosiv og rolig med tyngre vekter for å variere. RYP kan være et kurrant program, men pass på å bytte noen av de tunge løftene til lettere og mer eksplosive løft. RYP finner du på TN.no. Lenke til kommentar
LotteN Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Frivending, knebøy, markløft. Eksplosive øvelser. Trene volleyball med vekter i skoa. ellers benkpress og militær press som står over. Sidehev for bredere skuldre Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hvis du satser på volleyball så virker det jo temmelig på bærtur å bare skulle trene overkroppen. Enda mer på bærtur enn når "mannen i gata" bare skal trene overkropp faktisk. Tren i alle fall med power cleans osv. for spensten sin del. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Grunnen til at jeg bare skal trene overkropp er att jeg trener så mye spenst fra før. Både på trening og utenom. Takk for svar Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hva med å kjøre Westside for Skinny Bastards? Programmet er et styrkeprogram som er utviklet for folk som allerede driver med andre idretter. http://www.elitefts.com/ws4sb/WS4SB.pdf Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Takk for svar Westside skal prøves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå