lain Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jupp, kan anbefale E51, min far bruker den selv, etter råd fra meg, han hadde gode gamle nokia 6210 før, men denne tok til slutt kvelden. Selv vurdert den, men like ikke helt å skrive sms på den, tastene falt ikke i smak. Og ja, vet jeg er kravstor med alt jeg legger inn som krav i postene, men trenger ikke treffe 100% på alle punkter, bare gjøre det bra/ok på dem. Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Nokia 6230i var jeg fornøyd med for noen år tilbake. Ellers så hadde jeg en Siemens Mobil som var ekstremt tynn (for sin tidsekpoke) for veldig lenge siden.. Den kunne ta i mot SMS, men ikke sende.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Selv vurdert den, men like ikke helt å skrive sms på den, tastene falt ikke i smak. Og ja, vet jeg er kravstor med alt jeg legger inn som krav i postene, men trenger ikke treffe 100% på alle punkter, bare gjøre det bra/ok på dem. Falte ikke E51 sine taster i smak? Det der er helt utrolig - du må utdype. Til han som ba om liten mobil med bra batteri: Nokia 1650 er veldig veldig billig, har kraftig batteri og ålreit størrelse. Desverre STN-skjerm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå