Tore Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 hei får ikke frem menyen for å velge opplåsingsmetode og taste inn kode. har slettet demo videoen som ville spilles av når man starter tlf uten simkort.. har deaktivert flymodus... Så nå står det kun, sett inn simkort. Men når jeg trykker venstre stjerne stjerne venstre , skjer det ingenting.. Hva gjør jeg galt.? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hva med å sette inn et sim-kort? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Det står, i veiledningen. 1. sku på telefonen uten simkort 2. tast : venstre stjerne stjerne venstre 3. en meny vil vises....... Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Prøv å sett inn et sim-kort likevel. Får iallefall tilgang til opplåsingsmenyen på de SE-telefonene jeg har hatt med sim-kort i telefonen. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Ja, du kan prøve med et SIM-kort i også. Da altså et SIM-kort fra en annen operatør enn den er låst til. Og, har du sjekke at telefonen faktisk er låst? Ikke altid de er det Er det Telenor den er/skal være låst til? Mener og huska at det var flere av Telenor sine som ikke var låste av disse. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Telefonen er ikke låst om ingenting skjer når du taster inn venstre, * * venstre. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Tja, det kan virke som om den ikke er låst da ja... Netcom, har ikke annet simkort å teste det med, men vi får gå ut fra at den er ulåst å bestille abonement hos onecall... Takker for svar.! Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Om "hengelåsene" er åpne er den ikke låst. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 hvilke hengelåser.? som skrevet så skjer det ingenting når jeg trykker venstre stjerne stjerne venstre... ingen meny eller noe... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 * venstre **venstre Da kommer det hengelåser. Hvis ikke vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 > * < < * < * Velg service info, sim-locks. > = høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå