Gå til innhold

BK: Studio portretter av Gunnbjørg

Anbefalte innlegg

PM: Jeg har tannkjøttsbetennelse, og må lese en dårlig filosofi bok pararellt, mye mulig jeg misfortolket det du sa. Men hvem kan vell ikke dy seg med FRP snakk?

Cruel: Hvis jeg sier nøyaktig hva jeg ville gjort med bildet, hva ville du foretatt deg?

Kunne vist hvis tilgang til raw filen var der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PM: Jeg har tannkjøttsbetennelse, og må lese en dårlig filosofi bok pararellt, mye mulig jeg misfortolket det du sa. Men hvem kan vell ikke dy seg med FRP snakk?

Da regner jeg med at du reagerte på mitt forsvar av FrP-eres intelligens. Og det hender også i andre sammenhenger. Men jeg klarer å holde mine egne politiske holdninger utenfor når jeg vurderer personer som har en annen politisk oppfatning enn meg. Og det er ingen tvil om at jeg befinner meg i den andre enden av den politiske skalaen, men som nyhetsreporter måtte jeg forholde meg til alle parlamentariske partier. Og respekten for enkelt-politikere hadde ingen politisk agenda for meg. Blant annet FrPs byråd Paal André Bjørnestad i Bergen var en person jeg respekterte på alle måter. Husk at før slaget ved Bolkesjø hadde de ideoligiske liberalistene såpass innflydelse at partiet var på vei til noe interessant, men de falt da Hagens indre kjerne fikk karsken i halsen da de skjønte at liberalisme betydde fri innvandring uten sosiale rettigheter. Ut med den demokratiske tanken, og inne med en kommunistisk partimodell. Utmeldeldelsene stod i kø, og de seriøse og konsekvente forlot partiet.

Men det var ikke bare tullinger igjen, så noe tankekraft eksisterer fremdeles på ytre høyreving av stortinget. Selv om det meste av politikken virker som et bevis på det motsatte. Og slik må vi regne med at det blir frem til de sitter i regjering i en periode, og får seg en kalddusj i det neste valget. Da er det mulig at de kreftene som har noe å fare med får makten i partiet, og at det har en sjanse til å bli et demokratisk styrt parti som de fleste andre partier. Pt vil jeg si at gamle AKP er nærmeste politiske referanse hva indre liv angår. Og høyrekommunisme er som kjent ......

Nok politikk. Jeg syntes bare det var på sin plass å plassere skapet der det hører hjemme. Slik at du med andre skal forstå hvilken holdning jeg har til dette, for jeg vil ikke ha det på meg at jeg har andre politiske holdninger enn de jeg har. Det er bare slik at jeg ikke fordømmer de som er klart uenige med meg. Sett bort fra de som befinner seg utenfor de parlamentariske partiene. Hvit Valgallianse og denslags kan ryke og reise (til fordømmelse i all evighet) hvis jeg får viljen min. Måtte de menneskene som har slike holdninger brenne i skjærsildene til evig tid.

Du er tilgitt, og skal fremdeles få kommentarer fra meg i dine tråder.

Sorry for at jeg har brukt denne tråden til politisk OT. Jeg visste bare ikke hvor jeg skulle avklare det ellers. Det ville vært tøysete å starte en ny tråd i politisk forum kun for å klarlegge fakta om mitt politiske liv og helbred.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...