cruelphotography Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) *fjernet* Endret 4. oktober 2008 av cruelphotography Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) S/H eller farge? går det bra med fire bilder da det teknisk sett er to stk av samme bilde? håper det. I en slik setting, så synes jeg vi må godta dette. Uansett kan dette vel ses på som en type bildeserie. Regelen er tross alt beregnet på å slippe 30 tilfeldige bilder lagt ut på en gang ... Jeg likte sort-hvitt bildene best - de har en klassisk eleganse over seg. Regner med at PMnormal kan komme med de rette tidsreferansene (og bladene shvor tilen var mest vanlig i). Det tekniske har du som vanlig god kontroll på; så flisespikikingen overlater til de av dere som er opptatt av det. Tom Endret 22. august 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 helt klart b/w. synes de var riktig flotte, og fikk monroe-assosiasjoner Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Min favoritt er det første bildet i sh! Digger uttrykket hennes. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det første bildet i sorthvitt. Det gir meg assosiasjoner i retning av motebilder fra førti og femtitallet, og det er alltid en god assosiasjon å ha i hodet. Den siste poseringen står ikke til etterbehandlingen for meg. Lenke til kommentar
Con Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det første sh bildet er nydelig! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Hyggelig at Dere liker det (og at tolkningen min av reglene tilsyndelatende er OK). Liker også det første bilde best her. Selv er jeg veldig fornøyd med post prod, lyset / skyggene på overkroppen og lyset som kommer bakfra på siden som gir form til kinnbein / ansikt. Lenke til kommentar
pascual_stromsnes Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Meget lekkert arbeide dette, og jeg signerer det meste av det positive skrevet over her. Skal jeg finne noe å trekke på, så føler jeg at det er at du har mistet detaljene i kjolen hennes på den siden som er mørkest. Mulig dette var med hensikt? Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Flotte bilder! Slenger meg på all positiv tilbakemelding her Vil bare legge til at jeg skulle ønske jeg klarte å ta slike bilder selv.... Lenke til kommentar
divtag Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 jeg for min del likte best fargebildene, fine hudtoner. er litt usikker på hånda hennes... kanskje best hvis den var på ryggen? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg finner ikke posituren helt naturlig, ligner på en av de "10 mest oppbrukte/verste positurene" Ellers er vel det tekniske ok, kan ikke så mye om det Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 @Olsen, ikke alle kan være banebrytende nyskapende som deg, altid. @divtag, det blir veldig rart, tror jeg. da ville poseringen sett veldig tung ut, uten noe å lene seg på, om du skjønner? @tor arne, takk for kommentar =) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Bildet 2 var best synes jeg. Veldig Monroe aktig over. Veldig bra Lenke til kommentar
Earlskruf Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Fargebildene var gode selv om jeg ville gjort littegranne med fargene i PS. Svart hvit, tja ok. Du virker som en dyktig fyr, men faen mann, bruk litt burn/dodge slik at du ikke har disse 4 trekantene på kanten i hvert bilde. Ingen nevner jo det, og det er forsåvidt greit, men skal du ta hakket opp til et mer profesjonelt bilde så vær obs på det. Jevn det ut; -p Og fiks litt lepper/øyne i liquify. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg ser på bildet som en tidsriktig studie, og da er klisjeer umulige å unngå, siden klisjeen er hele poenget til bildet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Du pratar skit Meaning? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Earlskruf: Det gör du med. Vignetteringen er vel lagt på med vilje, cruel? Jeg liker det, i hvert fall. Jeg liker for øvrig s/h-versjonen av det første bildet best her. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Du pratar skit Det hadde vært kjekt å vite om den usaklige kommentaren var myntet på meg, slik at jeg vet hvordan jeg skal forholde meg til dine BK-poster i fremtiden. Du liker åpenbart ikke konstruktiv kritikk basert på fotohistorisk viten, og det skal du få slippe i dine tråder hvis jeg forstår deg riktig. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Takk for tips Earlskruf! Dette skal jeg ta med meg videre.. Om du ser på bildene så ser du jo at vignetten bare er der på S/H bilder, mao den er lagt på i ettertid på S/H versjonen og den er med vilje. Ser ikkje helt hvorfor jeg skal fikse øyne / lepper eller noe i liquify, valgte denne modellen til denne stylingen pga hun har de ansiktstrekkene hun har. (though, på beauty bildene har jeg brukt free transform pittelitt- er ikke kjempestor fan av liquify) For at en kommentar kan kalles konstruktiv må du også si HVA du ville forandret, HVORDAN du ville forandret det, og HVORFOR.. =) At du ville forandret fargene sier meg lite om jeg ikke aner i hvilken retning, kaldere? Mindre metning? Mere metning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå