Gå til innhold

BK: Studio portretter av Gunnbjørg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
S/H eller farge?

går det bra med fire bilder da det teknisk sett er to stk av samme bilde?

håper det.

I en slik setting, så synes jeg vi må godta dette. Uansett kan dette vel ses på som en type bildeserie. Regelen er tross alt beregnet på å slippe 30 tilfeldige bilder lagt ut på en gang ...

Jeg likte sort-hvitt bildene best - de har en klassisk eleganse over seg. Regner med at PMnormal kan komme med de rette tidsreferansene (og bladene shvor tilen var mest vanlig i). Det tekniske har du som vanlig god kontroll på; så flisespikikingen overlater til de av dere som er opptatt av det.

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Fargebildene var gode selv om jeg ville gjort littegranne med fargene i PS. Svart hvit, tja ok. Du virker som en dyktig fyr, men faen mann, bruk litt burn/dodge slik at du ikke har disse 4 trekantene på kanten i hvert bilde. Ingen nevner jo det, og det er forsåvidt greit, men skal du ta hakket opp til et mer profesjonelt bilde så vær obs på det.

Jevn det ut; -p Og fiks litt lepper/øyne i liquify.

Lenke til kommentar
Du pratar skit

Det hadde vært kjekt å vite om den usaklige kommentaren var myntet på meg, slik at jeg vet hvordan jeg skal forholde meg til dine BK-poster i fremtiden. Du liker åpenbart ikke konstruktiv kritikk basert på fotohistorisk viten, og det skal du få slippe i dine tråder hvis jeg forstår deg riktig.

Lenke til kommentar

Takk for tips Earlskruf! Dette skal jeg ta med meg videre..

Om du ser på bildene så ser du jo at vignetten bare er der på S/H bilder, mao den er lagt på i ettertid på S/H versjonen og den er med vilje.

Ser ikkje helt hvorfor jeg skal fikse øyne / lepper eller noe i liquify, valgte denne modellen til denne stylingen pga hun har de ansiktstrekkene hun har. (though, på beauty bildene har jeg brukt free transform pittelitt- er ikke kjempestor fan av liquify)

For at en kommentar kan kalles konstruktiv må du også si HVA du ville forandret, HVORDAN du ville forandret det, og HVORFOR.. =) At du ville forandret fargene sier meg lite om jeg ikke aner i hvilken retning, kaldere? Mindre metning? Mere metning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...