cruelphotography Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) *fjernet* Endret 4. oktober 2008 av cruelphotography Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Synes det ble litt vel High Key for min del. Såpass heftig at jeg dessverre ikke ser poenget med å kommentere bildene videre... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Likte det øverste bilde godt. Meget stilrent og elegant. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Det ble veldig lyst her også, kan jo være bare skjermen men Edit: Forstår det skal være lyst altså, men sånn veldig lyst-lyst. Endret 22. august 2008 av Juliess Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Det ER veldig lyst, men ingenting er utbrent på personen. Vel, muligens en liten prikk fra sidelyset. Men ellers skal personen ha detaljer over hele ansiktet - og det er jo det som er viktig. Rent og enkelt, men blir lett for mye om du ikke har kalibrert skjerm. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det første bildet er veldig Grace Kelly, og det er også en referanse som jeg kan like veldig godt. I motsetning til bildene av henne i den andre tråden passer farge i dette bildet, for det gir mer følelsen et bilde av Grace ville formidlet. De øvrige bildene i tråden synes jeg ikke er så mye å bry seg med, slik det alternative bildet i den andre tråden. Men du har i alle fall truffet med et bilder pr tråd, og det er ikke verst. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Takk for kommentaren. Liker det første best jeg også (derfor jeg la det først.. ). Men nå som jeg er på jobb skjermen ser jeg at det ikke er helt perfekt BG på det. Må bli litt lysere på venstre siden.. Skal ta med meg kalibratoren hjem, og fiks det =) Lenke til kommentar
divtag Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 1 og 3 funker best. veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå