Abnorm Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Av en eller annen grunn har lyden plutselig begynt å hakke (akkurat som om den buffer) når jeg hører på musikk, begynte med dette bare sånn over natten. Problemet oppstår når jeg har nettleseren åpen og "hakke-lyden" blir ekstra intens om jeg trykker F5 eller åpner en ny side. Hvorfor hakker musikken når nettleseren er åpen? De har da ingen tilknytting til hverandre. F.eks: Hører på en hvilken som helst mp3-fil på maskinen og leser her på forumet. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har du oppdatert maskina di og alle driverene dine? Hvis du har dritt-internett-explorer, burde du instalere firefox på www.getfirefox.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Min kamerat har Creative høyttalere og de er begynt å pipe nærmest konstant når man skal høre på musikk....er det feil med de eller er det PC'n som tuller ? Endret 23. august 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hmm , må være noe tull med PC'n , høyttalerne virker jo på hans andre maskin ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Nå er det sånn klingelyd i tillegg Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Mystisk.:: Kansje nettleseren din bruker for mye av maskina di? Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Kanskje du har fått aktivert noen lydeffekter? Sjekk i innstillingene til lydkortet ditt. En annen ting er selvsagt muligheten for at du har fått no dritt inn på maskinen din som bruker all cpu kapasitet til å spy ut spam-mail og annen dritt, og dermed fører til at alt annet, inkludert lyd går tregt/hakker. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 fikk sånn hakkelyd pluss mætti lag hvis jeg kjørte wow + en nettleser så kansje overopphetning ? Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 fikk sånn hakkelyd pluss mætti lag hvis jeg kjørte wow + en nettleser så kansje overopphetning ? Litt specs om maskina di da, så vi ser hvordan det her seg.. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kanskje du har samme problem som jeg hadde: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=970295 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Kan nevne at jeg har et eksternt lydkort. RME Fireface 800 Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 sånn hakke lyd fikk jeg også, men det var kun mens jeg packa opp dvd'er fra rar format. (fordi disken og cpu var belastet med 100% og da sliter musikken med å holde flyten) Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 sånn hakke lyd fikk jeg også, men det var kun mens jeg packa opp dvd'er fra rar format. (fordi disken og cpu var belastet med 100% og da sliter musikken med å holde flyten) Ja, men dataen hans burde ikke kjøre på 100% når han bare surfer på internett og hører på musikk. Det blir noe annet når du unzipper store filer og belaster maskina på fullt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå