kyrreny Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hei hei hallo! Hva er dette med at en slipper å registrere seg? Vel, at man slipper å gå gjennom den vanligvis trege og irriterende registreringsprosessen? Hvordan kom dere på noe så genialt? Og er dere først i Norge til å tilby noe slikt? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Man kan kun poste som gjest i helse, seksualitet og familie-forumet, ikke de andre kategoriene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Og diskusjon.no er IKKE de første til å tilby noe slikt. Gjesteposting på dette forumet er kun forbeholdt saker man ikek vil ha tilknyttet person. Er det ikke sensitive ting man poster om så kan jeg garantere deg at du blir rapportert og innlegget sletta 9 av 10 ganger. Kvinneguiden.no derimot tilbyr gjesteposting i ALLE sine kategorier. Og det trenger ikke være sensitive opplysninger i trådene for å gjesteposte. Lenke til kommentar
kyrreny Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Mener ikke gjesteposting. Jeg valgte "Svar nå" i kulturforumet, skrev inn en ikke-eksisterende konto og Diskusjon.no opprettet den automatisk for meg. Det er hva jeg kaller brukervennlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg klarer ikke å gjenskape fenomenet med XP SP3 og Firefox 3.0.1 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Mener ikke gjesteposting. Jeg valgte "Svar nå" i kulturforumet, skrev inn en ikke-eksisterende konto og Diskusjon.no opprettet den automatisk for meg. Det er hva jeg kaller brukervennlig. Du tuller med meg, ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg