Gå til innhold

Gleder du deg mest til Starcraft 2 eller Red Alert 3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt klart Starcraft 2.

 

Du bør fylle ut OP'en litt, ellers blir denne tråden sett på som en telletråd og stengt.

 

Grunnlaget mitt er at jeg nøt det første Starcraft spillet enormt og spilte det i årevis. Jeg føler at Red Alert 3 strider litt langt unna det som egentlig var Red Alert, og blir en klone av det nye C&C konseptet. Likte de gamle spillene mye bedre egentlig.

 

Håper bare at vi får se Starcraft 2 hvertfall i løpet av 2009. De kommer aldri til å slippe spillet før de er 100% fornøyde med det, og med Blizzard sine standarder og forventningene til fansen kan det ta lang tid.

Lenke til kommentar

Du kan enten få en Big Mac eller Whopper. Hvilken foretrekker du? :p

 

Holder nok en knapp på StarCraft 2 siden jeg elsket det første nok til å ha alle bøkene som er kommet ut, og Red Alert 2 var dessverre skuffende. Men når det er sagt kan StarCraft 2 bli mer av det samme og kjedelig, og Red Alert 3 kan ha lært av feilene til Red Alert 2 og Command & Conquer 3 og dermed bli enda bedre enn StarCraft 1 og Red Alert 1. I teorien. ;)

Lenke til kommentar

SC2 av den grunnen at det er Blizzard som står bak det og ikke gir det ut før de er fornøyd med det.

Hører på communityet og tweaker spillet vidre med respons fra fansen.

Spillet kommer sikkert til å vare dobbelt så lenge som RA3.

 

Jeg har spilt nok spill der hvor EA har en finger med i spillet til å vite hvordan det går..

Lenke til kommentar
Jeg har spilt nok spill der hvor EA har en finger med i spillet til å vite hvordan det går..

 

Så sant, så sant. Jeg kommer til å kjøpe RA3 for SP og LAN MP, og SC2 til internett. Hater hvordan EA bygger opp spillene sine ved å heller rette opp feilene med en expansion-pack i stedenfor en patch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...