gaaserud Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Lime wire har alltid funket før, men nå som jeg har flyttet i hybel og koblet meg på det lokale nettet via tp-kabel, så vil ikke lime wire connecte. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Det står at Lime wire har detected en brannmur, selv om jeg har skrudd av windows-brannmuren. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Lime wire har alltid funket før, men nå som jeg har flyttet i hybel og koblet meg på det lokale nettet via tp-kabel, så vil ikke lime wire connecte. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Det står at Lime wire har detected en brannmur, selv om jeg har skrudd av windows-brannmuren. så vidt jeg vet er det ikke lov å prate om ulovelige nedlastningsprogrammer her, pirat kopiering / cracking osv. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 limewire kan brukes til mye rart det,foreksempel p2p,dele sanger uten copyright. kan vel si at det ikke er lov og diskutere Opera(nettleseren)siden den har p2p plugin når man instalerer den. Men jeg har samme problemet så det var derfor jeg postet:D -Andreas Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Må man ikke åpne porter i routern? Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 hmm,alt funka fint nå,lagde bare ny bruker og da funket alt. dunno why:Ssikkert bare meg som har stilt på et eller annet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå