Gå til innhold

Problemer med en .MSU instalasjon (KB931812-v2-x64.msu)

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fått brukt webkameraet på min Samsung 225UW, så jeg sendte mail til Samsung. Fikk beskjedd om å bruke denne patchen. På den siden er det noe galt med nedlastning også ser jeg (Download 32bit version = x64 og Download 64bit version = x86).

Følger instruksene, men får feilmelding 0x80070002, Systemet finner ikke angitt fil.

Beklager virklig at det er kommet opp 4 like tråder. Hadde litt problemer med nettet her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke fått brukt webkameraet på min Samsung 225UW, så jeg sendte mail til Samsung. Fikk beskjedd om å bruke denne patchen. På den siden er det noe galt med nedlastning også ser jeg (Download 32bit version = x64 og Download 64bit version = x86).

Følger instruksene, men får feilmelding 0x80070002, Systemet finner ikke angitt fil.

Beklager virklig at det er kommet opp 4 like tråder. Hadde litt problemer med nettet her.

Først:

x86 = 32bit

x64 = 64bit

Når det gjelder feilmeldingen din kan du sjekke denne guiden hos Microsoft.

Lenke til kommentar

Feilmeldningen du får er vel på¨grunn at du utfører noe feil vel, er ikke det da?

Hvis du laster ned begge filene, siden det er litt kaos der ja, rett i C:\ eller en annen drive\bokstav så må du:

åpne gjerne cmd as admin

da skal det bli slik start/wait wusa C:\Windows6.0-KB931812-v2-x64.msu (ikke noe mer, eventuelt med bare /norestart) og enter.

Er det slik du prøver?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...