Rudde Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hei, jeg er på utkikk etter ett program som autosaver en spesefik fil/mappe vær gang du putter den i PC'en dette skal brukes til dagelig backup av mail på en laptop som kan være litt utsatt for skader. Må ha det som autosave siden det må skje kjapt. Tusen Takk for svar x] Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Mener Sandisk har en funksjon/program på noen av sine minnepinner som lar deg kjøre Outlook fra den og dermed ha alle mailene tilgjengelig på uansett hvilken maskin du putter den inn i. Kjenner dessverre ikke til funksjonaliteten i detalj, da jeg har aldri prøvd det. Et alternativ er jo å bruke webmail. Lenke til kommentar
moyd Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Prøv å lagre følgende til autorun.inf på minnepennen [autorun] open=xcopy c:\sti\til\mappe /e Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Oceanborn: Nei har ikke mulighet til å ha den på siden hele tiden xD Og webmail kan jeg ikke bruke ettersom jeg bruker oppgaver i outlook også. moyd: fikk det ikke til å funke :S Lenke til kommentar
erty_ Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Goodsync skal fungere greit til dette, sjølv har eg satt den til å kopiere/synkronisere nokre mapper med viktige dokument når minnepinnen vert satt i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå