Alt-Ctrl Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Skal ha meg en bærbar PC og fant denne hos Elkjøp. Er den noe tess? Vanligvis koster den 1700 kroner mer står det. Er mest usikker på prosessoren og størrelsen. Blir det veldig upraktisk med en så stor laptop? Tenker meg at jeg kjøper meg en ryggsekk til den slik at jeg kan ha den med meg når jeg sykler. 17" Widescreen AMD Turion X2 Dual Core, 4096MB minne 320GB harddisk ATI Mobility Radeon HD 3450 HDMI-tilkobling og integrert web-kamera. Microsoft Windows Vista Home Premium. Denne Forøvrig er prisguiden her litt dårlig når det gjelder bærbare PCer. Virker som om den finner færre enn hva den egentlig burde gjøre. Lenke til kommentar
qazy Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Bra pris på den maskinen der, men jeg ville vurdert om ikke 17" blir for stort. Skal du drasse mye på maskinen blir det i største laget for min smak. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Bare pass på at det er 64bits versjonen av vista du får og ikke 32bits versjonen. Lenke til kommentar
Laffers Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Denne slår elkjøp dataen på alt bortsett ifra minne. http://www.elprice.no/skolestart/data-lyd-...r-pc-lxaqb0x636 blu ray, bedre skjermkort, intel cpu, 1gb mindre minne men det merkes ikke med mindre du har 64 bit os. Lenke til kommentar
e_kristiansen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Denne slår elkjøp dataen på alt bortsett ifra minne. http://www.elprice.no/skolestart/data-lyd-...r-pc-lxaqb0x636 blu ray, bedre skjermkort, intel cpu, 1gb mindre minne men det merkes ikke med mindre du har 64 bit os. Denne versjonen av maskinen er den som faktisk ble testet. Bedre batteri og annet skjermkort. Acer på Binders Maskinen som Elprice selger, er ikke testvinner. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Sendte mail til de, dama sa de bare hadde 32bit Vista. Vet dere om forslagene deres har 64bit? Lenke til kommentar
Laffers Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Sendte mail til de, dama sa de bare hadde 32bit Vista. Vet dere om forslagene deres har 64bit? 64bits vista er enda Man kan oppgradere den versjonen man får som er installert på maskinen til 64 bits gjennom vista update. det koster noen krooner men gir deg noen greie extras Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Vet du sånn ca hvor mye en slik oppgradering koster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå