henbruas Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Dette er ett av bildene fra utfordringen hvor vi skulle simulere analog fotografering. Jeg tok seks og tredve ISO 400 sort-hvitt bilder med 'hjemmefremkalling' (RAW). Dette er ett av bildene jeg ble mest fornøyd med. Hva synes dere? Hva kunne vært gjort annerledes for å skape et bedre bilde? f/5.6 1/2500 ISO 400 155 mm Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Jeg tillater meg en bump og spør: Hva med noen kommentarer? Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Likte den ene blomsten nede i høyre hjørne , sauene hadde også en litt morsom posisjon tho. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Bump etter halvannen time? Det er litt drøyt, og ikke lov ifølge forumreglene. Men bildet er ganske bra, men jeg trenger å tenke litt mer over det. Det er ikke noe spennende, men jeg liker uttrykket. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Sjekk mer enn klokkeslett PM Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Ah, feil dato. Men det forandre lite på det jeg mener om bildet. Og jeg må si jeg har sympati når det tar et døgn før noen gidder å skrive noe. Det må være ganske kjipt, og jeg forstår ikke hvorfor det har skjedd. Og fremdeles er det nesten ingen som har noen mening om bildet. Snodige saker. Er Pusur utsatt for en boikott? Ingen fortjener å ikke få noen kommentarer. Det virker som om folk er mer opptatt av å legge ut egne bilder enn å kommentere andres. Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Vanskelig å si noe konstruktivt, jeg syntes det var et veldig fint bilde av sauer. Kunne kanskje vært beskjært noe nærmere, men bildet fungerer aldeles utmerket slik det gjør. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hehe, morsomt bilde. Fikk spontant en følelse av saue-pinup, og synkronbeiting. Sauene ser faktisk intelligente ut også ... Gleder meg til juleaften! Lenke til kommentar
divtag Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 for å være ett bilde av sauer og sånt så er dette slett ikke værst. liker komposisjonen. bra. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ah, feil dato. Men det forandre lite på det jeg mener om bildet. Og jeg må si jeg har sympati når det tar et døgn før noen gidder å skrive noe. Det må være ganske kjipt, og jeg forstår ikke hvorfor det har skjedd. Og fremdeles er det nesten ingen som har noen mening om bildet. Snodige saker. Er Pusur utsatt for en boikott? Ingen fortjener å ikke få noen kommentarer. Det virker som om folk er mer opptatt av å legge ut egne bilder enn å kommentere andres. Tja, selv om posten i utgangspunktet var ment til meg, så tar jeg det ikke til meg. Mine siste bilder i BK'n var de 20 fluene, og det er lenge siden. Har merket meg noen som legger inn til stadighet, men som aldri kommenterer, og det irriterer meg. Ang dette bilde så trenger det et kontrast-løft. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Artig fanget bildet av den sauen i positur. Tipper den har fremtid som modell Det med kontrast er jeg enig i og fått litt mer lys i ullet Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Men hvor er gummistøvlene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå