Kebab GUD Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Bekreftet nå http://www.newsarama.com/film/080822-WBRebootSuperman.html blir spennede å høre mer om Man of Steel Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ikke overraskende, WB leker copycat når det kommer til strategi her. Jeg liker ikke helt tonen til Robinov, veldig statisk i form og innhold. En mørkere type Supermann ønsker jeg egentlig ikke, jeg vil ha han som en kontrast til Batman. Det er slik de to fungerer best og er mest dynamisk. Virker som om man prøver på samme oppskrift, noe som vil gå ut over variasjonen og mangfoldet i universet. Mer om det utdypet her: http://www.aintitcool.com/node/38037 Så blir det jo et spørsmål om hvem som skal spille Supermann. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Etter The Dark Knight tror jeg vi vil se en mørkere og mer realitisk form på mange superheltfilmer framover. Eller filmer generelt (da selvfølgelig filmer som ikke har for vane å være mørke og realistiske), skal ikke se bortifra at dette blir en liten trend, etter at TDK slo så an. Har store tvil om at Supermann blir noe unntak. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Gleder meg til dette! Synes den siste mangler mye av sjarmen til de gamle, kanskje de greier å opplive litt av det også. Og sist, men ikke minst, ikke bruk kryptonitt denne gangen. Superman-Returns blir oppdatert på blu-ray for de som er interessert, oppdateringen er bedre lyd Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Kan bli bra dette her ja, liker Batman filmene svært godt. Får håpe Superman filmen(e) får like god suksess! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Personlig synes jeg Superman er en litt kjip fyr, men hvis de klarer å gjøre noe kvikt ut av denne filmateseringen så skal jeg selvsagt følge med fremover. Synd Routh ikke skal være med videre, han synes jeg funka jækla bra i Superman Returns. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg har et elsk/hat forhold til Superman. På den eneste siden er det idiotisk at fyren kan fly, er supersterk, tåler å dra ut i rommet uten romdrakt og alt mulig, men kommer han i nærheten av en ørliten bit kryptonitt er han hjelpeløs? På den annen side er han jo Superman, og jeg er en stor fan av Smallville. Det blir interessant å se hvem de andre to er. Artikkelen nevnte flere kandidater, men jeg er overrasket over at Wonder Woman ikke ble nevn? Superman, Batman og Wonder Woman er selve kjernen i JLA, så hadde hun fått en egen film nå kunne de enkelt ha laget en JLA-film med de tre. Det har jo vært planlagt lenge, og Marvel har bekreftet en Avengers-film med Thor, Cap America, Iron Man og Hulk. Men hvem blir fjerde? Håper litt på Green Arrow, men bare om de bruker han fra Smallville. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Flash Flash Flash! Han har så kule "one liners" Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 I'll be there in a flash? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Eh, synes også supermann er en tåpelig superhelt. Hvis de skal gjøre supermann inntresangt så må de lage film av red sun supermann eller noe sånt Men, men. Som dotten sier så passer han greit som et motstykke til batman. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Her kan man lese litt om hva kjente skribenter mener, deriblant Smith: http://splashpage.mtv.com/2008/08/26/shoul...comic-creators/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå