Trixz Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) En kompis av meg hater å tape en diskusjon. På en mus/ gaming mus så har man 3 forskjellige Mhz man kan velge mellom, 125mhz, 500Mhz, og 1000Mhz. Jeg har prøvd og googlet litt for og se om han har rett, men finner ikke noe som gir meg svar. Det han sier er man kan endre over 1000Mhz f.eks 1337mhz i windows og i et program. Men jeg mener og ha lest et sted at max Mhz på en mus er 1000Mhz, har han rett. Han har mange ganger driti på draget i diskusjon, derfor hører jeg med dere. Takker for svar Edit: Jeg har prøvd og google litt mer, men finner ikke noe som anntyder til man kan øke Mhz til over 1000Mhz. Prøvd og søke etter programmer osv.... Men nope nothing. Endret 23. august 2008 av Trixz Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 En kompis av meg hater å tape en diskusjon. På en mus/ gaming mus så har man 3 forskjellige Mhz man kan velge mellom, 125mhz, 500Mhz, og 1000Mhz. Jeg har prøvd og googlet litt for og se om han har rett, men finner ikke noe som gir meg svar. Det han sier er man kan endre over 1000Mhz f.eks 1337mhz i windows og i et program. Men jeg mener og ha lest et sted at max Mhz på en mus er 1000Mhz, har han rett. Han har mange ganger driti på draget i diskusjon, derfor hører jeg med dere. Takker for svar Edit: Jeg har prøvd og google litt mer, men finner ikke noe som anntyder til man kan øke Mhz til over 1000Mhz. Prøvd og søke etter programmer osv.... Men nope nothing. Mener ikke du nå DPI? Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Nei DPI har ikke noe med denne saken og gjøre. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Dere snakker om hz, ikke mhz... Og ha over 1000hz er ubrukelig, da skjermen din ikke oppdaterer en åttendedel så raskt engang Endret 24. august 2008 av Wubbable Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Sry min feil, det er Hz. Jeg sa det samme som du sa Wubbable, men han er så påstålig. Men da siden ingen har gitt meg et konkret svar så går det ikke å øke Hz til og over 1000Hz Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg gav deg et svar: Du har INGEN grunn til å gå over 1000hz. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det er da ikke ett svar på det han spurte om, han spurte om det var mulig, ikke om det var noe poeng å gjøre det. Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Dette er et spørrsmål: 1: finnes det programmer for og overstyre eller øke Hz til og gå over 1000Hz? Jeg og sa at det ikke er noe poeng med å gå over 1000Hz, fordi skjermen ikke oppdaterer så mye osv... Men han er så kvass når det gjelder diskusjoner, og det at jeg spørr nettopp dere er for og bevise at han kan ha feil og. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Antar det ikke er mus generelt men selve USB'n du pumper opp. Ellers, gir dette Google søket deg mye mer svar: http://www.google.com/search?hl=no&q=U...ng_no%7Clang_sv Tror det skulle gå i teorien å presse USB'n over 1000, mener det var en tråd med snakk om det på overklokkings forumet, dog med annet enn mus i bakhodet. Første linken på det google søket forklarer i allefall litt hvordan man går frem... EDIT: Her er det tydeligvis programmet også: http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-...-switcher.shtml Endret 24. august 2008 av 007CD Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Linken du ga sto det ingenting om at du kan gå over 1000Hz, og programmet var det heller ikke noe som anntydet til over 1000Hz. Programmet virka som om du kunne bruke en hvilken som helst mus som ikke hadde 1000Hz å presse den opp. Da er det bare og legge denne død, for han kompisen min hadde innrømmet at han dreit på draget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå