Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sår og svie i underlivet(j18)

Gjest call_of_duty_2

Anbefalte innlegg

Gjest call_of_duty_2

Hei! Jeg har litt vondt i tissen min og håper noen kan hjelpe meg.

Det startet med kløe og svie. Etter noen dager gikk det over til å bli små sår(huden sprakk og det blødde). Det er en del utflod som lukter rar og er gul-hvitt. Nå er det tørt og sårt og ser ut nesten som utslett uten prikker, hvis man kan si det sånn.

Problemene er rundt inngangen til skjeden og mellom labia minora og labia majora.

Har forresten hatt ubeskytta sex, så det er en liten mulighet for kjønnsykdommer.

Håper på raske svar!

Hilsen jente18

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æsj jeg vil ikke. Han er så ekkel. Kan jeg ikke bestille time hos en skikkelig kvinnelig gynekolog a? Hvordan får jeg til det?

Hvis det ikke er sykdommer, hva kan jeg gjøre selv?

Lenke til kommentar

Helsesøster på skolen?

Eller "Helsestasjon for ungdom"

Og viss du studerer ved eit universitet eller høgskule, so går det nok velig fint å spørre om å få ein ledig time hos ein kvinneleg lege.

Men det enkleste er jo eigentleg berre å kontakte ein gynekolog. telefonkatalogen.no "Gynekolog + Nærmeste tettsted med mulighet for ein gynekolog"

Lenke til kommentar

Men har lest litt om soppinfeksjoner, og symptomene passer perfekt. Kan jeg prøve sånne vagitorier før jeg snakker med legen? Eller er det dumt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...