Gå til innhold

BK: Bilde av en øyenstikker


NM91

Anbefalte innlegg

Dette bildet tok jeg med et Tamron 70-300mm objektiv, så kvaliteten ble kanskje ikke helt 100 prosent, men men.. Klarte ikke å få med like mange detaljer på øynene da jeg reduserte størrelsen på bildet, noen tips til hvordan det gjøres? Tar i mot positiv og negativ kritikk :thumbup:

post-165106-1219429553_thumb.jpg

Endret av nm91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er litt nysjgerrig på nicket ditt. nm91. Har du oppkallt deg selv etter det plastiske sprengstoffet forsvaret bruker? Som lages av rester fra C4-produskjon?

 

Jeg har lekt meg mye med NM91 i "hine hårde dager". :D

 

Haha! Var ikke klar over det:P Det er bare de første bokstavene i navnet mitt og at jeg er født i 1991 :!:

 

Edit: Her er bildet i full størrelse. Hvis det er for stort, så si i fra så skal jeg slette det :innocent:

post-165106-1219596262_thumb.jpg

Endret av nm91
Lenke til kommentar
Jeg synes også at det er imponerende at det objektivet tar såpass brukbare bilder som dette på nært hold.

Jeg har det samme objektivet, og det blir brukbart skarpt når det blendest ned. Nærgrensen gir 1:2, men som du sier i en annen tråd - det er et helvete å handholde i macrosammenhenger ...

 

Tom

Lenke til kommentar
Hvis det er for stort, så si i fra så skal jeg slette det :innocent:

Jeg ser ikke at det skal være noe problem - større bildet har vært ønsket og bildet i første post er av godkjent størrelse.

 

Var øyenstikkeren død eller levende ?

 

Tom

 

Den var levende :thumbup: Men det var på kveldstid, så kanskje den var litt trøtt :!:

 

Bildet er ikke redigert mye nei, Largie. Stilte bare litt på hue/saturation.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...