ottislfc Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hei. Har akkurat kjøpt meg en logitech z-5300 på ebay fra usa, og har jo da selvfølgelig fått med en 2 pins kontakt som de bruker i usa, men dette skal vel ikke være noe problem å få omgjort til europeisk "strøm", men jeg vet ikke helt hva jeg trenger. Bake på suben ved uttaket på strømledningen står det 120v~60hz og under der står det 2A. Noen som kan hjelpe meg, og eventuelt henvise til web butikk som selger det jeg trenger. Jeg er helt grønn på dette området. Takk for svar. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Om det ikke står 120-220 volt eller lignende et eller annet sted kan det bety at de ikke tåler de 220 volt fra norske stikkontakter, men bare 120 volt som de har i USA. Da bør du nok kjøpe et adapter som regulerer spenningen også. Om de tåler 220 volt skal det holde å kjøpe et lite adapter som bare leder strømmen videre og passer inni en norsk kontakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg vet ikke helt hvor mye en 110V-230V-omformer koster, men fra 500 og oppover er vel å foretrekke hvis du vil ha litt kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå