Gå til innhold

SUPER Tilbud hos MPX(Trenger Hjelp)5930G!

Isvarmt

Anbefalte innlegg

Kom over Acer 5930G til kun 6999KR, 1000kr i rabbat, vel og merke dette er den billige modellen, uten blue ray og med 3 gb ram, ellers så er det like spesifikasjoner, er det noen som har denne, utgaven uten blue ray, hva får dere i 3Dmark06.

-Jeg trenger ny bærbar,så dette er vel bra å slå til på?

-Er det HDMI utgang på denne?

-Hvordan yter den i Age of Conan

-Bråker den

-Batterilevetid

Svar på det du kan plz, takk for ale svar :)

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=94264

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=94267 Best modell

-Er det egentlig noen vits å kjøpe den for 8999,- år man ikke ser blue ray filmer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Vis du ikke skal se blue ray dvd-er er det ingen vits og kjøpe en bærbar med dvd spiller da er det bortkastede penger.

Er et bra skjermkort dette for en bærbar pc og burde håndtere age of conan veldig greit uten noen større problemer.

Angående batteri tiden så blir jo den forskjellig etter hvordan du bruker den.

Vis du spiller så bruker du jo mer batteri enn vis du bare lar den stå stille uten og bruke den.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Jeg har denne, får litt over 5500 poeng i 3Dmark06, uten å oppdatere drivere eller noe annet. Du betaler ikke 2000 ekstra for en giga RAM. 7000 for denne er et kjempetilbud! Den bråker ikke i det hele tatt, men blir ganske varm under spilling. Batteriet er bra, 8-celler :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Tenker også på denne. 3kg er vel litt for tungt, vel?

Det spørs faktisk. skal du ha den med deg overalt og bære den masse og sånne ting kanskje det fort kan bli litt tungt.

Men skal du ha den stående på et bord så er jo ikke 3kg noe problem.

Jeg tror min veier 3 kg og du blir jo litt sliten i skuldern om du skal bære den flere timer i strekk liksom men det blir du av alle sånne ting.

Mange har jo pc-en i en sekk også istede for sånn bæreveske.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Tror det skal gå bra, pendler 5 mil hver dag med buss til Gløshaugen. Har og tenkt å kjøpe meg en ryggsekk for å ha den i.

Vurderer å kjøpe den versjonen som er 2000 kr dyrer. 1gig ram mer vil vel ikke være nødvendig, men synes jeg bør ha Blu-ray-spiller til pcn.

Btw, hvor lenge holder batteriet i normal bruk, Kjetil91?

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Trenger du blue ray dvd spillern? og ram kan du uansett kjøpe utenom ekstra 4 gb liksom sikkert mye billigere og bytte selv bare.

For vis du ikke trenger blue ray dvd spillern så ville jeg droppet den og spart de pengene og heller kjøpt noe annet eller bare spart dem til en annen gang.

Det er jo en begrensning hvor mye du orker og sitte foran en liten bærbar skjerm og se på film ivertfall orker ikke jeg dette for mye.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...