Gå til innhold

Hvordan få Asio til å vise USB Lydenheter?

Dryper

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nettop fått meg nytt keyboard og dette har USB 2.0 utgang. jeg kobler den inn i pcen og installerer driverene.

Skruer på FL STUDIO og setter keyboardet opp der.. men så stopper det. Asio 4 all finner ikke Keyboardet..

Så da lurte jeg på hva jeg kan gjøre?

Hilsen Dryper..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har nettop fått meg nytt keyboard og dette har USB 2.0 utgang. jeg kobler den inn i pcen og installerer driverene.

Skruer på FL STUDIO og setter keyboardet opp der.. men så stopper det. Asio 4 all finner ikke Keyboardet..

Så da lurte jeg på hva jeg kan gjøre?

Hilsen Dryper..

bump?

Lenke til kommentar
Hvilket keyboard er det du har kjøpt? Har det lydmodul, eller er det bare et keyboard?

Jeg har kjøpt meg

Yamaha DXG - 220. det har en USB utang som jeg har kobla i pcen.. jeg finner keyboardet på pcen men det spiller ikke av lyd :( Asio programmet finner det ikke

Lenke til kommentar

Nå er det jo slik at Asiodriveren ikke har noe med dette å gjøre i det hele tatt, siden keyboardet ditt har en egen lydmodul. Vil du bruke den, må du sende informasjonen fra FL studio (som jeg ikke kjenner i det hele tatt) som MIDI- informasjon, ikke som lyd.

Jeg regner med at flstudio kan ha MIDI- spor.

Lenke til kommentar
Nå er det jo slik at Asiodriveren ikke har noe med dette å gjøre i det hele tatt, siden keyboardet ditt har en egen lydmodul. Vil du bruke den, må du sende informasjonen fra FL studio (som jeg ikke kjenner i det hele tatt) som MIDI- informasjon, ikke som lyd.

Jeg regner med at flstudio kan ha MIDI- spor.

ok. jeg skal ta en titt på det :)

Takker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...