Dryper Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hei. Jeg har nettop fått meg nytt keyboard og dette har USB 2.0 utgang. jeg kobler den inn i pcen og installerer driverene. Skruer på FL STUDIO og setter keyboardet opp der.. men så stopper det. Asio 4 all finner ikke Keyboardet.. Så da lurte jeg på hva jeg kan gjøre? Hilsen Dryper.. Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Hei. Jeg har nettop fått meg nytt keyboard og dette har USB 2.0 utgang. jeg kobler den inn i pcen og installerer driverene. Skruer på FL STUDIO og setter keyboardet opp der.. men så stopper det. Asio 4 all finner ikke Keyboardet.. Så da lurte jeg på hva jeg kan gjøre? Hilsen Dryper.. bump? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hvilket keyboard er det du har kjøpt? Har det lydmodul, eller er det bare et keyboard? Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Hvilket keyboard er det du har kjøpt? Har det lydmodul, eller er det bare et keyboard? Jeg har kjøpt meg Yamaha DXG - 220. det har en USB utang som jeg har kobla i pcen.. jeg finner keyboardet på pcen men det spiller ikke av lyd Asio programmet finner det ikke Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Nå er det jo slik at Asiodriveren ikke har noe med dette å gjøre i det hele tatt, siden keyboardet ditt har en egen lydmodul. Vil du bruke den, må du sende informasjonen fra FL studio (som jeg ikke kjenner i det hele tatt) som MIDI- informasjon, ikke som lyd. Jeg regner med at flstudio kan ha MIDI- spor. Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Nå er det jo slik at Asiodriveren ikke har noe med dette å gjøre i det hele tatt, siden keyboardet ditt har en egen lydmodul. Vil du bruke den, må du sende informasjonen fra FL studio (som jeg ikke kjenner i det hele tatt) som MIDI- informasjon, ikke som lyd. Jeg regner med at flstudio kan ha MIDI- spor. ok. jeg skal ta en titt på det Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå