Bushnell Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 disken er en WD 80gig 8 mb cach.. når jeg spiller cs stopper disken rett å slett å maskina restarter seg.. åsså starter den igjen når den kommer til bios sjekk greia.. åsså før den skal boote fra disken så pleier det å komme "system now booting from operating system" men i stedet kommer det "system failed to run memory check" eller noe i den duren.. vertfall ikke det som skal komme.. vel å merke skjer dette bare når jeg spiller cs.. har vertfall ikke vert borti att det har skjedd noen andre ganger.. er det disken som har tenkt å si adjø? eller er det driver konflikter? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 ingen som har peiling? :-? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Du laster ned disksjekkeverktøy fra sidene til WD og sjekker om den har planer om å dø på seg. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 eller du kan spørre den da min svarte når jeg spurte Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 program som sjekker om disken har lyst til å dø.. mener du f.eks lifeguard da? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Vet ikke hva WD kaller det, men de har det iallefall klart til nedlastning. http://support.wdc.com/download/index.asp DLG Diagnostic tenker jeg du vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå