Lindsay Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg kjørerer TPTest 5.02 men får ikke mere enn 17-18Mbps ut og inn på denne testen og lurer på om andre opplever også dette.Jeg har en Zywall 5 som da jeg kjører TPTest 5.02 får 9Mbps gjennom.Jeg er klar over att de krever att du setter maskinen rett i hjemmesentral,og har lovet å kjøre rapporter på målinger på forskjellige tider for å se om jeg får hva jeg betaler for Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Jepp, jeg har Lyse 30/30. Virker som TPtest feiler av og til. Pga jeg får over 30Mbit begge veierved bittorrent, men ikke på TPtest i upload. (har også testet ved private ftp overføringer) Men mener du at du får for lite så er det bare å sende dem rapporten fra TPtest også fikser de på det slik at det blir riktig. Endret 22. august 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Prøv speedtest.net, og test mot Oslo-serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå