Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

LANGT flere hotte jenter enn gutter?

Anbefalte innlegg

Ja, jenter trenger ikke være sporty eller sterke eller veldig god fysisk form. Det holder bare at du ikke er feit... Mens en mann må ha fast kropssform og bulende muskler.

Men det kunne vært interessant å få vite hva jenter faktisk syntes om tema.

Bulende muskler? Neitakk. For meg holder det at de er slanke og sunne. Intet flesk!

(Sier ikke at det er noe galt med en trent kropp, men bulende muskler blir for meget)

Å opprettholde "intet flesk" krever en del trening...

Bare å spise sunt og ikke for mye, men det er vel vanskelig for veldig mange.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer litt på om denne skal i "helse" men what the heck -

Kort sagt, når jeg er på stranden ser jeg haugevis av jenter som alle er en fryd for øyet, mens jeg knapt kan få øye på én gutt eller mann som har en kropp man ville giddet å se to ganger på. Ikke at jeg er noe bedre, men poenget er at dette rett og slett virker litt merkelig.

Noen som har vettuge innspill og tanker om dette?

Jepp, som nevnt ovafor er det mye som tyder på at du er heterofil. Slapp av, dette er ikke farlig. Det kan sjølsagt være frustrerende dersom man ikke får seg noe (men det gjelder sikkert også for homsene, så der skiller ikke vi "hetser" oss ut.

Lenke til kommentar
Bullshit ! Trente kvinner er MYE hottere enn utrente kvinner.

Er ikke enig. Markerte muskler har ingenting på en kvinnekropp å gjøre. Jenter skal ha myke og fine former.

...på samme måte finnes de som synes at det er bedre at det er litt å kose på på en guttekropp også, og ikke masse muskler...

Derfor så blir det feil å si at generelt finnes det færre hotte gutter...

Lenke til kommentar
Ja, jenter trenger ikke være sporty eller sterke eller veldig god fysisk form. Det holder bare at du ikke er feit... Mens en mann må ha fast kropssform og bulende muskler.

Men det kunne vært interessant å få vite hva jenter faktisk syntes om tema.

Bulende muskler? Neitakk. For meg holder det at de er slanke og sunne. Intet flesk!

(Sier ikke at det er noe galt med en trent kropp, men bulende muskler blir for meget)

Å opprettholde "intet flesk" krever en del trening...

Tull. Slik er det for de færreste.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

En hetero mann vil alltid mene at det er flere pene jenter enn gutter, nettopp på grunn av ens legning. Det skal ikke så veldig mye til før man finner en dame tiltrekkende; en mann er som oftest ikke litt tiltrekkende engang.

Lenke til kommentar

Dette er da et ganske så kjent fenomen at det er flere pene jenter enn gutter. Dette går også for et pent ansikt, ikke bare på kroppen generelt. Venniner av meg sier også at dem ser flere pene jenter enn gutter, så det ligger vell noe i det? Alle er heterofile ( så vidt jeg veit ) :)

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle det være vanskelig?

Jeg spiser hva jeg vil, når jeg vil, og legger aldri på meg :p

Har veid ~63kg i flere år nå. (er 18 år)

Ser du på det som noe positivt? :p

Selvfølgelig... Hvorfor i alle dager skulle jeg ikke det?

Lenke til kommentar

Som homofil, må jeg nesten få si at det er mange flere heite gutter enn jenter. :)

Ikke for det. Jeg klarer helt fint å se på ei jente, og si om hun er pen, søt, heit og slike ting. Det er bare det at damen ikke tenner meg. Så jeg tror vel strengt tatt om de hetrofile guttene rundt her, setter seg ned og titter litt generelt på gutter. Bare vurderer de ut i fra hvordan de faktisk ser ut, og ikke ut i fra hvor tent de blir. Og gjør det samme med damer, så tror jeg de fleste vil oppleve at det alt i alt ikke er så store forskjellene. :)

Nei, så det første utsagnet blir litt feil. Det kommer helt ann på hvordan man definerer ting, og om man klarer å se ting fra et nøytralt synspunkt. :)

Lenke til kommentar

Du vokser, derfor du ikke har så lett for å legge på deg. Bare vent , før du vet ordet av det sitter du her å maser over den pondusen som ikke vil vekk :p

Merkelig nok blir man latere ved alderen.

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Du vokser, derfor du ikke har så lett for å legge på deg. Bare vent , før du vet ordet av det sitter du her å maser over den pondusen som ikke vil vekk :p

Merkelig nok blir man latere ved alderen.

Det er det som skjer med de fleste ja.

Jeg kommer til å le om noen år når alle de som spiser masse dritt som ikke legger på seg (jeg legger heller ikke på meg hvis jeg bare spiser dritt) sitter der med ølmagen, mens jeg sitter der med drømmekroppen fordi jeg var smart nok til å spise sunt :)

Kan jo f.eks ta et eksempel, faren min var veldig tynn da han var yngre og nå så har han ølmage.

Lenke til kommentar

Man går vel gjennom et stoffskifte sånn ca en gang hvert 7ish-ende år... Når man har gått gjennom et slikt kan man merke forskjeller i at man begynner å legge på seg. De fleste snakker om stoffskiftet som kommer oppi 40-åra, men de fleste merker også at når de passerer midten av 20-årene (26-28), så begynner de å legge på seg litt. Ikke eksplosivt akkurat, men jeg merker det selv, at for første gang i livet begynner jeg faktisk å legge på meg litt...

Lenke til kommentar
Man går vel gjennom et stoffskifte sånn ca en gang hvert 7ish-ende år... Når man har gått gjennom et slikt kan man merke forskjeller i at man begynner å legge på seg. De fleste snakker om stoffskiftet som kommer oppi 40-åra, men de fleste merker også at når de passerer midten av 20-årene (26-28), så begynner de å legge på seg litt. Ikke eksplosivt akkurat, men jeg merker det selv, at for første gang i livet begynner jeg faktisk å legge på meg litt...

Det gleder jeg meg isåfall til. Er møkklei av å ligge fjellstøtt på 65 kg.

Lenke til kommentar
At celler dør og fornyes er en kontinuerlig prosess. Du blir gradvis eldre og eldre, ikke i rykk og napp.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...