pizzafordi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 spennende lesing, fikk lønna mi i dag. så hadde jeg bare vist så tror jeg kansje hadde vært heldig, er det så gale at kortet svir seg kansje hvis en spiller døgnet rundt og har det godt og varmt på rommet og ikke skrur av pcen på et par dager? Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jajaja folkens! Jeg kan ikke beskrive hvor fornøyd jeg er med dette kortet! Støymessig synes jeg det ligger meget godt an, og ytelsesmessig er det som en drøm. Blir rett og slett i godt humør når jeg tenker over for et kupp dette egentlig var! -Tet Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Eneste gangen jeg hører vifta er når jeg fyrer opp pc'n Kanskje den spinner opp en hør liten grad i maks noen sekunder under spilling av og til, MEN DET SJELDEN Angrer IKKE et eneste sekund på dette kuppet, ENDELIG har jeg gjort et bra kupp når det gjelder hardware Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Joda, det fungerer omsider fint, unntatt at Media player ikke vil spille av noen dvder pga "rettighetsmangel". Noen som vet hva grunnen til det kan være. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Satt inn en dvd nå bare for å teste om det funka hos meg...fikk opp at min dvd spiller sto på region 1....satt den til region 2 og vips filmen virket strålende Vet ikke om det er feil region hos deg oOF? Uansett testet i vista64 ultimate... Hvis du kjører xp kan det jo være at windows media player ikke støtter dvd ut av "boksen" Husker selv at jeg brukte powerdvd i xp, og først etter jeg hadde innstalert det, kunne jeg bruke f.eks media player til å se dvd. Men når man først har innstalert noe som powerdvd så brukte man det også Men her i vista funka dvd'n uten at jeg trengte og innstalere dvd player først. Lurer litt på om det er fordi at media center følger med vista ultimate :hmmm: Håper du finner ut av det oOF Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Ah jeg har XP, glemte å skrive det. Jeg har sone 2 installert. Det er forøvrig ikke noe stort problem, VLC spiller det meste, men jeg syns at grensesnittet til Media Player 11 er bedre. Endret 17. september 2008 av oOF Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) VLC 0.92 er ute da Ikke akkurat media player 11, men mye bedre enn 0.86 i det minste Ellers er det litt rart at vlc spiller av dvd'n og ikke media player...som regel funker alle spillere så lenge codec'n er innstalert Endret 17. september 2008 av Goodall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå