Skribenten_ Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Finnes det et medisinsk fagord som skiller mellom sykdommer som: 1 foresakes av virus, bakterier og lignende parasitter. eks. Klamydia, Hepattitt, Rabies, Malaria, Ebola osv osv Og 2. foresakes biologisk i kroppen. eks. Diverse syndromer, kreft, sukkersyke, parkinson osv osv. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Den første rekken kan kalles epidemiologiske. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 en av gruppene under punkt 2 er autoimmune sykdommer http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=320381 Lenke til kommentar
Krasnaja Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Dette er overhovudet ikkje noko kyndig svar, men eg prøver: For å ta det siste fyrst: Kreft er fyrst og fremst celleforandringar i kroppen. Men alt i alt skyldes dei fleste genmutasjoner og arveleg belastning. Altso, 2 besteforeldre døde av kreft, og dei 2 andre døde av malaria. So er det større sjanse for at du får kreft, enn malaria. Sjølv om sykdomsraten er 50/50. Malariasmitten skyldes ein utanforståande faktor. Som leier meg inn på. Spørsmål nummer 1. Og eg har vel eigentleg svart. Det skyldes utanforståande faktorar som allereie finst i lufta eller i omgjevnadene rundt deg. Malaria frå mygg, Borrelia frå flott, influens frå små søte virus og gjerne ein streptokokkinfeksjon frå bakteriar. Eller luftveisinfeksjonar frå sopp i dusjen? Men ja, UTANFORSTÅANDE FAKTOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå