Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc skrur seg av når jeg skrur på.

Anbefalte innlegg

Har et problem med min HP pc. Problemet oppstår når jeg skrur på maskinen. Pcen skrur seg liksom noen ganger på og noen ganger ikke. Bare skrur seg av når jeg trykker på "ON" knappen. Så eneste muligheten man har til at den skal skru seg på, er å skru den på mange ganger. Noen ganger tar det to ganger før den funker og andre ti ganger. Lurer på om det er noen som vet noe om dette?

MVH

Henrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Er dette en bærbar eller stasjonær pc?

Vis det er en stasjonær så sjekk at kablene sitter godt fast og at tingene står skikkelig nedi pci sporene.

Vis dette ikke hjelper ring HP eller der du kjøpte pc-en forklar problemet for det kan være noe som er ødelagt så du kan få det på garantien eller reklamasjon avhengig hvor lenge du har hatt pc-en din.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Er dette en bærbar eller stasjonær pc?

Vis det er en stasjonær så sjekk at kablene sitter godt fast og at tingene står skikkelig nedi pci sporene.

Vis dette ikke hjelper ring HP eller der du kjøpte pc-en forklar problemet for det kan være noe som er ødelagt så du kan få det på garantien eller reklamasjon avhengig hvor lenge du har hatt pc-en din.

Mvh donnieakalefty

Pcen er bærbar..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Ring ditt du kjøpte den, forklar problemet og se hva som kan gjøres.

Siden det er en bærbar vil jeg ikke anbefale deg og prøve og skru den opp når du da kanskje kan miste all garanti på den.

tryggeste er og vente til mandag og da ringe eller sende en mail i dag så kommer du litt fram i køen på mandag når folk kommer på jobb.

mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...