Pixl. Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jobben har leid hele tusenfryd i morra kveld og mange ansatte fra min butikk og andre butikker i nærheten skal dit. sprit + karuseller = FUN! gleder meg stort Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jobben har leid hele tusenfryd i morra kveld og mange ansatte fra min butikk og andre butikker i nærheten skal dit. sprit + karuseller = FUN! gleder meg stort Og det må du poste i et forum? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 sprit + karuseller = PUKE! Fixed Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 hehe, har ikke lett for og bli kvalm i fylla drugiS, har faktisk aldri apydd av alkohol Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Men nå har du aldri prøvd alkohol og speed monster sammen? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Men nå har du aldri prøvd alkohol og speed monster sammen? hehe, nei har ikke det men har sittet i bil (fører ikke beruset) som ikke kjørte pent for og si det sånn. . så tror det går greit. . Lenke til kommentar
edds Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Høres gøy ut! Jeg vil og. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Men nå har du aldri prøvd alkohol og speed monster sammen? hehe, nei har ikke det men har sittet i bil (fører ikke beruset) som ikke kjørte pent for og si det sånn. . så tror det går greit. . Er ikke helt det samme, karusellene på sånne jallativolier er mye værre, t-kopp osv, berg og dalbaner er ikke så ille. Husker jeg var på tivoli dagen etter 17.mai, da klarte jeg ikke ta mer en en karusell fordi det var rett før jeg spøy. Det at du aldri har spydd i fylla før er mest sannsynligvis fordi du ikke drikker nok. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 karuseller = PUKE! Fixed Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 hehe, gikk meget bra med både drikkinga og karusellene. . var dritgøy Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 karuseller = FUN! Fixed Hax00red Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 hehe, gikk meget bra med både drikkinga og karusellene. .var dritgøy Funka bra det. Fikk til og med tak i et grønnt bånd etterhvert. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 yey hadde bare hvit jeg da men. fikk sneket med litt sprit inn men ble oppdaget og fikk advarsel heldigvis var flasken da tom. Jobber på lørenskog Runar Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Mente mer hvilket firma du jobbet i, ettersom de hadde råd til å leie hele tusenfryd. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Elkjøp edit: oups, sorry. . nette hang seg opp ett sek her. . Endret 25. august 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå