Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har snakket med en del jenter som har hatt "kompiser" mens de har vært single. Det jeg syns var så "sjokkerende" var at 99% av jentene jeg snakket med hadde nettopp "kompiser" syntes det var helt moralsk å gjør det. Og det var mange som hadde hatt sex med titalls gutter i en alder av 24-26! jeg mener er det helt normalt? For er det moderne samfunnet blitt sånn? Mener lissom når disse jentene er døde så har de penetrert i seg 40-50 peniser?! Nå er jeg muslim, men syns likevel at det ville blitt for hard kost for de fleste:) Hva slags oppdragelse får dere i norske hjem a? - The battle between good and evil has turned out to be a debacle:) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 "Er det moderne samfunnet blitt sånn"? Seksuell løssluppenhet er da ikke noe nytt. Det som er nytt er at folk kan bestemme over seg selv og ta de valgene de mener er best for seg selv uten at de skal bli påført skyld og skam. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Du er gammeldags. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hehe... Velkommen til Norge! Her knuller, drikker og synder vi til hverdags! Gud hvor deilig det er! Seriøst... Hvor har du vert de siste årene? Dette er da neppe noe nytt fenomen, og hvem er du til å bedømme hva andre gjør med musa si...? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hehe... Velkommen til Norge! Her knuller, drikker og synder vi til hverdags! Gud hvor deilig det er! Seriøst... Hvor har du vert de siste årene? Dette er da neppe noe nytt fenomen, og hvem er du til å bedømme hva andre gjør med musa si...? Nei da..jeg dømmer jo ingen! Men jeg snakket med noen jenter som syntes det var forkastlig! Hu kalte disse jentene for "horer" og masse dritt. Sa at de ikke hadde noe integritet og self-esteem som det heter på engelsk. Jeg ble forvirret da. Og hu ignorerte meg på msn forresten når hu ikke likte at jeg kalte henne "pus". Vi var lissom blitt msn venner. Men hvis dette er tilfelle..så gleder jeg meg til å oppleve noe med dere norske jenter daq:) Jeg er 24 jeg asså. ------------ I am neither good or bad. But i am your illegitimate dad! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Vel, det varierer jo selvsagt fra jente til jente. At noe har flere enn andre ser jeg ikke noe problem med, de velger det selv. At du ble avvist er ikke noe å tenke på, plenty more fish in the sea :!: Endret 22. august 2008 av oldboy Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hehe... Velkommen til Norge! Her knuller, drikker og synder vi til hverdags! Gud hvor deilig det er! Seriøst... Hvor har du vert de siste årene? Dette er da neppe noe nytt fenomen, og hvem er du til å bedømme hva andre gjør med musa si...? Nei da..jeg dømmer jo ingen! Men jeg snakket med noen jenter som syntes det var forkastlig! Hu kalte disse jentene for "horer" og masse dritt. Sa at de ikke hadde noe integritet og self-esteem som det heter på engelsk. Jeg ble forvirret da. Og hu ignorerte meg på msn forresten når hu ikke likte at jeg kalte henne "pus". Vi var lissom blitt msn venner. Men hvis dette er tilfelle..så gleder jeg meg til å oppleve noe med dere norske jenter daq:) Jeg er 24 jeg asså. ------------ I am neither good or bad. But i am your illegitimate dad! Feminist kjerring mest sannsynelig Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Åja. For feminister er bare stygge kjerringer som whiner på alle som puler rundt? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Feminister burde vel være for å pule rundt... det er jo det vi gutter gjør Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hvor mange sexpartnere noen har hatt og om det er umoralsk er ikke opp til andre å mene noe om! Jeg blir rett og slett forbanna av å lese og snakke med folk som på død og liv MÅ mene noe om andre menneskers privatliv, det er respektløst, smålig, og ja... Umoralsk! Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hvor mange sexpartnere noen har hatt og om det er umoralsk er ikke opp til andre å mene noe om! Jeg blir rett og slett forbanna av å lese og snakke med folk som på død og liv MÅ mene noe om andre menneskers privatliv, det er respektløst, smålig, og ja... Umoralsk! WORD! Man kan ha mange meninger om ting, og hvis man vil kan man faktisk i Norge uttale seg om disse meningene. Men det blir for dumt å opprette en tråd som sier "Hvilken oppdragelse er det norske jenter har fått?!" Jeg trekker konklusjonen at du som muslim mest sannsynlig har innvandret til dette landet, eller du avstammer fra noen som har. Og da spør jeg det dype, litt-på-kanten, IKKE-rasistiske spørsmålet: Hva gir deg rett til å dømme hva vi nordmenn foretar oss? Dette gjelder selvsagt alle, ikke bare deg. Hva folk liker og ikke liker, er fullstendig opp til dem selv. Personlig, som gutt, synes jeg ikke det er så fryktelig at norske jenter er litt "åpne" Kan selvsagt bli enig i at noen jenter kan gå under betegnelsen "horer", de er rett og slett FOR løse - men det trenger altså ikke være negativt, og veldig ofte er det positivt. Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg har da all rett til å mene at jenter er tøsete, hvis de har knullet på gud og hver mann. Det er en rett jeg har til å mene akkurat hva jeg vil. Men at de er tøsete bryr meg ikke nevneverdig før jeg evt skulle bli involvert med dem. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hvor mange sexpartnere noen har hatt og om det er umoralsk er ikke opp til andre å mene noe om! Jeg blir rett og slett forbanna av å lese og snakke med folk som på død og liv MÅ mene noe om andre menneskers privatliv, det er respektløst, smålig, og ja... Umoralsk! WORD! Man kan ha mange meninger om ting, og hvis man vil kan man faktisk i Norge uttale seg om disse meningene. Men det blir for dumt å opprette en tråd som sier "Hvilken oppdragelse er det norske jenter har fått?!" Jeg trekker konklusjonen at du som muslim mest sannsynlig har innvandret til dette landet, eller du avstammer fra noen som har. Og da spør jeg det dype, litt-på-kanten, IKKE-rasistiske spørsmålet: Hva gir deg rett til å dømme hva vi nordmenn foretar oss? Dette gjelder selvsagt alle, ikke bare deg. Hva folk liker og ikke liker, er fullstendig opp til dem selv. Personlig, som gutt, synes jeg ikke det er så fryktelig at norske jenter er litt "åpne" Kan selvsagt bli enig i at noen jenter kan gå under betegnelsen "horer", de er rett og slett FOR løse - men det trenger altså ikke være negativt, og veldig ofte er det positivt. Joa...men lissom jeg bare tenkte at familieverdier her i vesten er jo mildt sagt ..ja.. men likevel så er det jo i familien at man får lært seg og internalisert verdier da For lissom foreldrene er jo barns rollemodeller og når de fleste faktisk lar barna sine se på "erotikk" og drikke alkohol..ja så er det ikke rart at ungene blir som de blir men hvis dere trodde at muslimer var skinnhellige...hehe..ta en titt på denne linken:http://www.youtube.com/watch?v=py2R49w0JTA Dette er en klipp fra private fester i pakistan. Gjerne gi meg en feedback på hva dere syns;) Lenke til kommentar
granny Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Når jeg leser trådens emne så står det ikke noe om at det er kun jenter det her sprørres om, men som "vanlig" så koker det ned til at det er jenter som skal være moralske mens gutter kan gjøre som de vil?? Savner at den samme "moral" som forventes av jenter også bør gjelde for gutter. Er det mer moralsk av en gutt å ha mange forskjellige sexpartnere en det er hvis det er jenter som har det? Hva er det i så fall som er forskjellen? Nå er ikke jeg en forkjemper for at man skal "ha seg" med gud og hvermann.. men det moralske bør vel være likt for begge kjønn? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg synes jenter som ligger rundt kan være veldig morsomme , men det er ikke den typen jenter jeg vil gifte meg med... Litt drit å gå på byen med kjæresten om du vet hun har pult halve vennegjengen og halve byen. Du sitter der på nattklubben og tenker "han har hun pult, han har hun sugt, han har hun også pult osv". Nei, dem holder for ONS, men er ikke noe å gifte seg med. Lenke til kommentar
granny Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg synes jenter som ligger rundt kan være veldig morsomme , men det er ikke den typen jenter jeg vil gifte meg med... Litt drit å gå på byen med kjæresten om du vet hun har pult halve vennegjengen og halve byen. Du sitter der på nattklubben og tenker "han har hun pult, han har hun sugt, han har hun også pult osv". Nei, dem holder for ONS, men er ikke noe å gifte seg med. Da tar jeg som en selvfølge at du selv også lever etter den samme regelen? Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Man må ikke nødvendigvis begrense antallet selv, men man må huske på at sjansen er der for at jenter man treffer på senere kan mene det har vært for mange. Lenke til kommentar
granny Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Man må ikke nødvendigvis begrense antallet selv, men man må huske på at sjansen er der for at jenter man treffer på senere kan mene det har vært for mange. Det har du jo rett i, men var vel ikke akkurat det jeg vil fram til. Bare lurer på om hvorfor det er andre regler for gutter en for jenter jeg? Eller er det ikke det? Synspunkter noen? Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Vell, nå må du følge American Pie regelen. Det antallet guttene sier skal du dele på 3, og jentene gange med 3. Altså vist en gutt sier han har gjort det med 9 jenter. Har han bare gjort det med 3. Og vist en jente sier hun har hatt feks 10, så har hun hatt 30. Når du skriver om hvor ille samfunnet har blitt, må du også tenke på romertiden der mann knullet mann og gifta seg bare og hadde kone bare for og formere seg. Ville de ha nytelse så søkte de andre menn. Så derfor ble det utført store seksuelle samlinger der 100vis av stive pikker gledet hverandre. Så føler det blir feil når du klager over hvordan det er den dag i dag. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Det er så mye fin "moral" ute og går.. For det første, så lenge gutter ikke blir kalt horer når dem ligger rundt med gud og hvermann skal ikke jenter bli kalt det heller. For det andre, hvis ei jente liker å nyte litt sex av og til så skal hun da få lov til det.. Vi har da fått "redskapene" våre for at de skal brukes. Dessuten er det jo mange som ikke har lyst til å være i et fast forhold pga forskjellige ting, men allikevel har lyst til å få seg litt innimellom. Er så mye fine "verdier" som henger igjen fra tidligere kristen hjernevasking.. Endret 23. august 2008 av Machius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg