toffaen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hei! Lurer på hvordan jeg skal blande kaustisk soda/ plumbo "bomber". Har prøvd med litt kaustisk soda og vann, kjente flaska ble varm, så jeg skrudde på korken, ristet den og kastet den, men det smalt aldig... Hva har jeg gjort feil? For lite soda? Noen spesielle flasker jeg bør bruke? På forrhånd takk for svar Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) *Oppskrift fjernet* Endret 22. august 2008 av KVTL Lenke til kommentar
toffaen Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Takker, men fant det ut selv etter noen forsøk! Jeg brukte: *Oppskrift fjernet* Endret 22. august 2008 av KVTL Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Plumbo inneholder sterkt etsende stoffer som kan gjøre store skader om ting går galt, spesielt hvis det blir brukt til andre ting enn det det er ment for. Stenger derfor denne tråden. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg