Manuzet Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Eg hadde skiftet passordet mitt pågrunn av brødrene mine kunne de. og når eg skulle logge meg på igjen. husket eg ikke passordet eller har skrevet noe annet. er ikke helt sikker. men hva kan gå til å få til å låse opp pcen min igjen? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Er det snakk om windows? Har du satt et passord på default admin konto? Hvis du ikke har dette, eller husker det, kan du sikkert logge inn som admin og endre for brukeren din Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Ta en titt her.En liten "how-to" wiki. Du kan også bruke denne. Endret 22. august 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 takk! men har eit lite problem. har ikke ikoner til adminstrator. har dette rektangel boksen lignende til å logge seg in og hvordan skrive admin.... på norsk Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 takk!men har eit lite problem. har ikke ikoner til adminstrator. har dette rektangel boksen lignende til å logge seg in og hvordan skrive admin.... på norsk Det skrives administrator på norsk. Forstår ikke helt hva du mener Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 eg har ikke sånn at hele bakgrunnen er helt lyse blå og med motorsykkler, fotball, eller noe sånne ikoner på! Lenke til kommentar
radivx Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Windows XP Pro kan man trykke Ctrl+Alt+Delete to ganger så får man inn avansert login boks. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 (endret) ok. eg har researchet litt no og så litt på denne siden her eg har pro! og de stom står der har eg prøvd og eg finner ikke manualen. må eg kanskskje ta the hard way eller? Endret 22. august 2008 av n00b1 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Prøøøøøøv SIKKERHETSMODUS! Har du ikke passord på Admin der så er det bare og klikke seg inn. Da kan du fjerne passordet på andre brukere. Du går der du endrer på passord osv... Press F8 i starten av bootingen. Endret 23. august 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
kavk Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 eller last ned ophcrack, brenn på cd(som image) og start pcen med den cden. Den finner passordet av seg selv etter 15min. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Prøøøøøøv SIKKERHETSMODUS! Har du ikke passord på Admin der så er det bare og klikke seg inn. Da kan du fjerne passordet på andre brukere. Du går der du endrer på passord osv... Press F8 i starten av bootingen. de har eg prøvd! har ikke home! har pro. da kunne eg bruke ctrl +alt + del 2 ganger. men de virker ikke heller! må prøve de han kavk sa. bruke ophcrack! men for ikke til å brenne på image. Endret 23. august 2008 av n00b1 Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Kan du roe ned utropstegn-bruken? Takk... Men dersom du faktisk talt var så dum å glemme passordet for du ta konsekvensene av å måtte formatere pcen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå