ATWindsor Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Er det mulig å få kjøpt fjernkontroll til pc i noen norske webshopper, fortrinnsvis noe som kan kobles til usb-porten, og med programvare som tillater litt customizing. Har prøvd å kikke litt på webshopper, men er litt usikker på hva slags kategori utstyr det er. Og allerede nå vil jeg slå vittigheten: trådløst tastatur, så kan vi spares for den i resten av postene (vil ha noe lite). AtW Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 har du tittet innom her?: http://www.vendur.com/ Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Er det mulig å bruke fjernkontrolen til tv kortet til andre programmer en det som fulgte med? Har Hercules Smart TV stereo. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hva skal du bruke den til? Logitech har jo en cordless presenter... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 muligens, sjekk ut selv http://www.girder.nl/ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Hva skal du bruke den til? Logitech har jo en cordless presenter... Hovedoppgaven er å bruke winamp, altså spole, skippe, sette på shuffle osv, (selv om det ikke er det aktive programmet), deretter vil den brukes litt til divx-avspilling, og en sjelden gang iblandt til andre windows-oppgaver, så en særlig avansert kontroll er ikke nødvendig. Av de jeg så på nettsiden heraldo ga (tusen takk forresten), virket ATI, og stramzap sin veldig aktuelle, dette fordi jeg gjerne vil bruke usb (neste HKet jeg kjøper har sikkert ikke com og slikt). Og RF er heller ikke å forakte hva rekkvidde angår, hvis det virkelig er slik at den går gjennom et stykk murvegg. Som andrealternativer virket AST/logitech sin fin og også den bitte lille fra creative. Er det noen som har noen erfaringer med disse kontrollene? Eller noen gode råd? Bla la jeg merke til at det ikke står om ATI sin støtter Girder, er det noen grunn til å annta at den ikke gjør det? AtW Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 http://www.hardware.no/tester/input/logite..._ast/index.html http://www.hardware.no/tester/input/stream...mzap/index.html Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 http://www.hardware.no/tester/input/logitech_ast/index.htmlhttp://www.hardware.no/tester/input/streamzap/index.html Takk for hjelpa, men jeg har allerede lest disse testene, håpte kanskje noen hadde noen personlige erfaringer med noen ev kontrollene, så kunne jeg stillt noen spørsmål. AtW Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 ok, kunne tenkt meg den creativ-saken, men med usb og ikke jalla com-port. digg til winamp/foobar og tv Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 (Sony)Ericsson T68(i)/T39/R320(s)/P800 kan brukes som remote for PC med Blåtann-adapter. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hva med trådløst tastatur? Neida, men IRman i kombinasjon med girder skal visst være bra. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Hva med trådløst tastatur? Neida, men IRman i kombinasjon med girder skal visst være bra. Hmm, nå har ikke jeg noe særlig av andre fjernkontroller, så tror ikke det blir så billig. Etter å ha tenkt meg om kan det kanskje være kjekt å ha en slags primitiv inntastingsmulighet, alla mobil til fjernkontrollen, kan jeg jo søke etter sangen i playlisten, men dette er som sagt ikke et must. Foreløpig synes jeg ATI på www.vendur.com virker som den mest fristende, ihvertfall hvis den går gjennom vegger og funker med girder (står et spørsmåltegn på hjemmesiden). Men den ser litt diger ut da . AtW Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 (Sony)Ericsson T68(i)/T39/R320(s)/P800 kan brukes som remote for PC med Blåtann-adapter. Venter utålmodig på at Bluetooth-adapter skal komme inn på Komplett.. Skal blir passelig konge med playlisten rett på T68'n! *glede seg* Vet du om noe sted som har en rimelig Bluetooth-key inne? Lenke til kommentar
crusade Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hei Det finnes plugin til girder for ATI kontrollen som skal fungere. Grunnen til at det står spørsmåltegn ved om ATI støttes av girder, er at me ikkje har fått dette til å fungere enda. Me har ikkje forsøkt så veldig og det kan jo være uflaks at me ikkje har fått det til, men med dei andre modellene har girder fungert uten problemer. Derfor er me litt tilbakeholdne, og setter et ? på ATI kontrollen. mvh .runar [email protected] Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Hei Det finnes plugin til girder for ATI kontrollen som skal fungere. Grunnen til at det står spørsmåltegn ved om ATI støttes av girder, er at me ikkje har fått dette til å fungere enda. Me har ikkje forsøkt så veldig og det kan jo være uflaks at me ikkje har fått det til, men med dei andre modellene har girder fungert uten problemer. Derfor er me litt tilbakeholdne, og setter et ? på ATI kontrollen. mvh .runar [email protected] Hmm, det er ATI-kontrollen jeg sikler mest på, men jeg snakka med en annen fyr som hadde den, som sa at han hadde fått girder til å funke fint, så det går sikkert greit. Har du forresten noe peiling på sånn ca hva den vil koste og når dere får den inn? AtW Lenke til kommentar
crusade Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Prisen blir 245,- og me har første sending under tollbehandling nå. Me antar å ha den på lager innen fredag 28.mars. mvh .runar [email protected] http://www.vendur.com Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Prisen blir 245,- og me har første sending under tollbehandling nå. Me antar å ha den på lager innen fredag 28.mars. mvh .runar [email protected]://www.vendur.com Det høres glimrende ut, da blir det vel ny remote på meg. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Ok hvis noen er interreserte så her er min oppsumering av den nye kontrollen (altså en en ATI remote wonder) + RF, mao lang rekkevidde og går gjennom vegger Mange knapper: Når du begynner å bli ivrig på å lage funksjoner trenger man flere en man tror. USB: Framoverkompatibel Lite rødt lys som lyser når du trykker, veldig nyttig når man ikke ser skjermen. - Ganske diger og klumpete (spesielt litt tykkere enn jeg liker) Ikke slike knapper jeg liker (disse må trykke litt ned, jeg liker bedre flate "kneppe-knapper" alla nokia 3210). 4 av knappene kan ikke omprogrameres i girder Medfølgende programvare har nesten ingen funksjoner (ikke at det har særlig mye å si). Kort kabel til mottakeren, bra for meg at jeg har usb-utgang på tastaturet. Alt i alt er jeg veldig fornøyd, anbefaler absolutt girder til alle, det er et glimrende program, selv om det er litt stress å sette seg inn i, jeg koser meg hver dag med å lage nye kommandoer . Alt i alt, vil jeg sterkt anbefale fjernkontrollen om du ikke må ha en liten en, usb og rf er en kombo ike mange andre kontroller har. Ellers vil jeg takke vendur.com for bra service og veldig kjapp levering (ble sendt dagen etter jeg bestillte, og det med forskuddsbetaling, de måtte altså vente til pengene kom inn på kontoen). AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå