andersp Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hei, jeg er for tiden på utkikk etter et såkalt fri abonnement, der man får ringe så mye man vil(3000 min. holder også) til en fast pris i måneden. Jeg ser at noen av operatørene har også begynt med noen gratis sms/mms, noe jeg jeg intresserer meg ekstra for. Jeg lurte bare på om dere kunne nevne noen selskap som tilbyr sånne abonnementer? Jeg "tror" jeg så en reklame for et abonnement med 3000 gratis ringeminutter og 300 gratis sms/mms til en månedspris på 250,-. (Tror det var networkNorway som stod bak, men jeg finner det ikke) Stemmer dette? Isåfall er jeg meget inressert i å finne ut hvilket abo, det er snakk om. Er det noen som vil hjelpe meg?(Har søkt litt rundt på forumet men fant ikke noe særlig) På forhånd takk, Anders Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Talkmore fastpris Mtu fastpris Network norway Endret 22. august 2008 av InSearchOfSunrise Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Men NetWorkNorway er vel kun for bedrifter. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Emnetittel ble endret av moderator til noe mer beskrivende for problemstillingen. For mer informasjon om diskusjon.no sitt krav til beskrivende emnetittel, anbefales wikipedia- artikkelen om dette emnet: https://www.diskusjon.no/om-forumet/emnetittel-r18/ MVH KVTL Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Er en tråd med samme tema her: Mobil Fastpris - Abonnementene Er det laget en liten oversikt over fastpris abonnementene, den er ikke oppdatert på ca 2 månder, men tror ikke det har skjedd stort siden da heller, så den er verdt og sjekke ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå