PatSharpX Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hei, jeg har laptopen til en venn her for å fikse den. Oppdaget at explorer.exe ikke starter når jeg kommer inn i windows. Den er veldig treg med å starte windows. Så jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre for at explorer skal starte automatisk? Jeg kan starte den fra oppgavebehandling men det er jo litt knotete. Håper det er noe annet enn formatering som kan fikse dette. Det er windows XP btw Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 *bump* Bare formatering som fikser dette? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Punkt 1: Last ned Malwarebytes Anti-Malware til skrivebordet. Kjør og installer programmet. Velg Norsk-språk La programmet oppdatere seg og velg å kjør en 'hurtig systemscan', klikk Skann. Det kommer en meldingsboks om at scannen er ferdig, klikk Ok Klikk på 'Vis resultat'-knappen.Hvis det er funnet malware, vil du nå se hva som er funnet. Klikk så på Fjern valgte -knappen for å fjerne malwaren som evt. ble funnet. Det vil deretter åpnes en logg i notisblokk. Den kopiere du og poster senere. Punkt 2: Hent Combofix, og legg det på skrivebordet Kjør combofix.exe, og følg veiledningen. Du må ikke klikke på vinduet mens programmet kjører. Post loggfilen fra combofix (c:\combofix.txt) + loggen fra MBAM Lenke til kommentar
kavk Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 start opp explorer manuelt, så skriver du msconifg i kjør. så legger du til explorer i oppstarten=) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Maskinen lar meg ikke starte noen .exe filer og jeg kommer heller ikke inn på noe gjennom Kjør. Denne maskinen er nok stappa full av virus. Like greit at jeg ikke koblet den på nett her Lenke til kommentar
kavk Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 hehe=p hørtes ikke helt god ut den pcen der=P Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 er nok best å formatere Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Ja det blir formatering på tirsdag gitt! Kan ikke i morgen da er det skole og fotballkamp, du skal kanskje også på den kavk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå