Alompi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Loco Roco var jo en gedigen suksess hos meg, med den utrolige leveldesignen og den superbe musikken! Har spilt gjennom det MANGE ganger. Og nå kommer 2'ern! Dette blir ett must have! Sjekk det ut: Loco Roco 2 Trailer Hva tror dere, folkens? Endret 22. august 2008 av Alompi Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Ingen loco-roco fans her? Lenke til kommentar
JV Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Wow! Kult.. hadde ikke tenkt på at de kanskje kom Loco Roco 2!! Jeg og dama koste oss gløgg ihjel med Loco Roco. Detta blir stas. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Dette blir kjekt Eneren var konge Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 jeg er veldig fan av loco, men det på trailern var bare litt mye for å værra loco roco. de gjør spillet til "mer" en et sånt simpelt spill bør være. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Er det noen sjans for at Loco Roco kommer til PS3 eller PSN? Enten dette, eller forgjengeren. Har ikke PSP, men vil spille Loco Roco Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 loco roco, passer best på en hondholdt. mest for at du virklig føler du tipper "verden" (loco verden) du har i hendene dine =) Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Loco roco Kjøpte 1'ern på PSN, var mitt største mareritt. Og den musikken. Så KONGE! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Loco roco Kjøpte 1'ern på PSN, var mitt største mareritt. Og den musikken. Så KONGE! LocoRoco Cocoreccho du mener? Det e et PSN spill som ikkje e så bra som eneren til psp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå