Gå til innhold

Spørmsål vedr. InterRail tur

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og et par kamerater prøver å få til en måneds interrail tur i neste måned.

Vi har vurdert å starte reisen i London ved å kjøre Eurostar toget over til Paris, eller i allefall Frankriket. Jeg har forstått det slik at reise med dette toget ikke inngår i interrail biletten (?), men at man får reise litt billigere. Er det noen som har gjort dette, som kanskje vet litt om hvordan det gjøres og om det i det hele tatt er en god idé? Må man f.eks kjøpe biletten manuelt i London og fremvise InterRail passet for å få rabatten?

Alle andre tips og råd om reise i europa på denne årstiden, og om InterRail for førstegangs reisende, tas mer enn hjertelig i mot:)

Endret av dr_vega
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Hei, jeg og et par kamerater prøver å få til en måneds interrail tur i neste måned.

Vi har vurdert å starte reisen i London ved å kjøre Eurostar toget over til Paris, eller i allefall Frankriket. Jeg har forstått det slik at reise med dette toget ikke inngår i interrail biletten (?), men at man får reise litt billigere. Er det noen som har gjort dette, som kanskje vet litt om hvordan det gjøres og om det i det hele tatt er en god idé? Må man f.eks kjøpe biletten manuelt i London og fremvise InterRail passet for å få rabatten?

Alle andre tips og råd om reise i europa på denne årstiden, og om InterRail for førstegangs reisende, tas mer enn hjertelig i mot:)

Kan ikke jhelpe deg med billetter o.l, men jeg kan vel anbefale deg å dra gjenom alpene, siden du er nærme (frankrike) uansett. :)

Lenke til kommentar

Jeg regner med at dere må betale ekstra for akkurat den togstrekningen, ja - selv om dere har InterRail-billetter. Det er faktisk ikke sikkert dere får rabatt engang, siden Eurostar-toget er privateid, og ikke inngår i InterRail-nettverket slik "vanlige" tog i Europa gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...