dr_vega Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Hei, jeg og et par kamerater prøver å få til en måneds interrail tur i neste måned. Vi har vurdert å starte reisen i London ved å kjøre Eurostar toget over til Paris, eller i allefall Frankriket. Jeg har forstått det slik at reise med dette toget ikke inngår i interrail biletten (?), men at man får reise litt billigere. Er det noen som har gjort dette, som kanskje vet litt om hvordan det gjøres og om det i det hele tatt er en god idé? Må man f.eks kjøpe biletten manuelt i London og fremvise InterRail passet for å få rabatten? Alle andre tips og råd om reise i europa på denne årstiden, og om InterRail for førstegangs reisende, tas mer enn hjertelig i mot:) Endret 22. august 2008 av dr_vega Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hei, jeg og et par kamerater prøver å få til en måneds interrail tur i neste måned. Vi har vurdert å starte reisen i London ved å kjøre Eurostar toget over til Paris, eller i allefall Frankriket. Jeg har forstått det slik at reise med dette toget ikke inngår i interrail biletten (?), men at man får reise litt billigere. Er det noen som har gjort dette, som kanskje vet litt om hvordan det gjøres og om det i det hele tatt er en god idé? Må man f.eks kjøpe biletten manuelt i London og fremvise InterRail passet for å få rabatten? Alle andre tips og råd om reise i europa på denne årstiden, og om InterRail for førstegangs reisende, tas mer enn hjertelig i mot:) Kan ikke jhelpe deg med billetter o.l, men jeg kan vel anbefale deg å dra gjenom alpene, siden du er nærme (frankrike) uansett. Lenke til kommentar
dr_vega Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Kan ikke jhelpe deg med billetter o.l, men jeg kan vel anbefale deg å dra gjenom alpene, siden du er nærme (frankrike) uansett. Skal absolutt vurderes:) Har hørt at det er en kjempeflott tur! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg regner med at dere må betale ekstra for akkurat den togstrekningen, ja - selv om dere har InterRail-billetter. Det er faktisk ikke sikkert dere får rabatt engang, siden Eurostar-toget er privateid, og ikke inngår i InterRail-nettverket slik "vanlige" tog i Europa gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå