MPC Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Hei, har faktisk ingen peiling på kor denne topicen skal være da men, 3 månader siden fikk eit FHM blad i posten, med 1 gong eg fikk det så avbestillte eg på nett, (det blei sikkert bestilt da eg skulle svare på noko spørsmål frå ein side eg er medlem av) men 2 månader sida, fikk eg 1 ny blad, så eg lurar på om dei gjor ein feil, og las på sida deira, at om eg avbestiller etter 1 veke etter å ha fått bladet så blir neste sendt i posten. Sist månad fikk eg 1 ny blad, så eg blei ganske sint å sluttet å sendte tinga tilbake for å vise dei at eg har ikkje tenkt å betale for noko som eg har avbestilt. men så fikk eg ein ny blad og veka etter (I dag) så fikk eg ein film av dei. (Superbad for dei som lurer) Dette har eg ikkje betalt for og eg har ikkje lyst å bruke meir penger for å sende tinga tilbake. Har dei ikkje fått det i haude at eg har avbestilt?! Har tenkt å ikkje betale noko eller gjere noko meir med saken. Om dei ringer og spør korfor eg ikkje har betalt regningane etter å ha fått blada og sånt så seier eg at eg avbestilte lenge siden og gidder ikkje å betale portoen som må til for å sende det tilbake. Burde eg gjere dette? Å nekte å betale og håper dei slutter å sende meg ting? Om dere syns eg burde gjere noko anna så sei kva eg kan gjere :/ er litt pinnelig å få FHM i posten i midt navn da mora mi henter posten hehe. Endret 22. august 2008 av MPC Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Kontakt dem på mail for å be om en bekreftelse på at abonnementet ditt er sagt opp, eller ring dem. Hvis de ikke har fått med seg avbestillingen av en eller annen grunn, kan det muligens ta en stund før de slutter å sende blader. (For flerfoldige år siden kjøpte jeg et firemåneders abonnement på en avis, sa aldri opp, og den kommer fortsatt i posten hjem til mora mi hver eneste uke. Syke greier.) Forresten høres det egentlig litt suspekt ut at du har tegnet et abonnement uten å være klar over det. Du burde nesten ta opp det også med dem, det har tydeligvis vært litt lett å tråkke feil et eller annet sted i prosessen. Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kom først til posten. Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Send e-mail til kundeservice og forklar situasjonen. Da er det mulig du får en returseddel i posten som du kan putte på det du har mottatt for å slippe portoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå