Gå til innhold

Chipping av Xbox farlig ?


stoy

Anbefalte innlegg

Kan chipping av xbox ødelegge spillekonsollen?

Er det stor kjangs for at det går bra, visst en som har gjort det

mange ganger før gjør det for meg?

 

Og dersom en chipper xboxen.. går det ann å brenne spill med en vanlig cd-brenner, og så spille de på xboxen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er ikke farlig, det går ann og rette opp eventuelle feil, men det er vanskelig å gjøre feil. Selv klarte jeg og kortslutte en leder(skrudde en skrue imellom ledningen) men det skjedde ikke no (bare røyk no jævlig, og lukta som faen, men funka fint etterpå), byttet bare ledningen.

 

kjøpe den nye 1.2 xbox'en med samsung cd'spiller den tar cd-r plater, de andre tar kun cd-rw og dvd plater.

Lenke til kommentar
Kan chipping av xbox ødelegge spillekonsollen?

Er det stor kjangs for at det går bra, visst en som har gjort det

mange ganger før gjør det for meg?

 

Og dersom en chipper xboxen.. går det ann å brenne spill med en vanlig cd-brenner, og så spille de på xboxen ?

 

Vel jah du kan faktiskt ødelegge xboxen men det skal mye til, selv om jeg har sett en god del folk som har gjort det.

Personlig vil jeg anbefale deg til å betale noen til å gjøre det, siden det du trenger i utstyr koster mer enn det koster å få noen andre til å chippe for deg.

 

Og de fleste som chipper nåtildags tar ansvar for xboxen din, hvis du ødelegger den så skaffer dem deg en ny...

 

Jah det går an å spille backup av dine orginale spill :) og import, men hvis du ønsker å benytte vanlige cd plater så må du ha en xbox med en samsung dvd spiller, og husk de fleste spillene er på dvd uansett...

(1.1 har samsung f.eks)

Og dvdr plater av så og si alle merker takles i alle versionene...

 

Men det de fleste velger nå tildags er så montere inn en ekstra harddisk å bruke denne, da det er lettere å overføre backupen enn å brenne dem ut...

Samt det er billigere i det lange løp...

 

Hvis du ønsker å få xboxen din moddet, så ta kontakt over pm eller epost, så kan jeg hjelpe deg

Lenke til kommentar

kjøpe den nye 1.2 xbox'en med samsung cd'spiller den tar cd-r plater, de andre tar kun cd-rw og dvd plater.

 

dvd plater er jo det eneste som teller uansett, halve morroa blir jo borte ved og bruke rippa spill :)

 

Mye bedre å bruke harddisken til backupen din ;), går mye raskere

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan noe skje, nå har ikke jeg x-box men hadde playstasion, og den kreperte nå fordi en dust var å tukla inne i den.

Dessuten foreslår jeg at du holder ulovlig ting for deg selv, som kopiering av spill, det tror jeg ikke skal nevnes i slike forumer. Tenk deg om neste gang da :)

Lenke til kommentar
Selvfølgelig kan noe skje, nå har ikke jeg x-box men hadde playstasion, og den kreperte nå fordi en dust var å tukla inne i den.

Dessuten foreslår jeg at du holder ulovlig ting for deg selv, som kopiering av spill, det tror jeg ikke skal nevnes i slike forumer. Tenk deg om neste gang da :)

 

Og det var opp til deg å fortelle hva som er lov eller ikke? Nevnte aldri noe om piratkopiering, nevnet kopier ja, men det er lov å bruke egne backup'er så lenge du eier spillet.

 

Tenk deg om selv da neste gang du kaster stein :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...