jimdidr Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 OBS: Zoloft er en anti depressive som IKKE burde vært på noen apotek.??? Tåpelig påstand. Den er jo reseptbelagt. Det betyr egentlig at du ikke får den av apoteket, men av legen (selv om du henter den på apoteket). Hvis legen har gjort en dårlig jobb med å fortelle deg at du tar en medisin som forandrer hjernen er det legen sin feil, ikke et problem med apoteket. Zoloft har de mest ekstreme utkommene ved feilmedisinering, (folk som hopper av hustak uten å lage lyd fra seg før de treffer bakken,) (folk som hopper av broer uten å stoppe bilen de kom ditt i.) Zoloft trenger strenger kontroll, (min mening) selv om jeg mener naturlig narkotika (ikke konstruert i laboratorium.) bør uten spørsmål være lovlige. Kort sakt, anti-depressive har så liten % sjanse for å hjelpe deg at bivirkningene ikke er verdt det.. (In my opinion)Men det betyr ikke at jeg mener medisin er ut for deg men der finnes anti-depressive som har bivirkningen AT DU BLIR DEPRESSIV... selvmords tanker... ugrunnet aggresjon... osv osv og mange blir veldig apatiske etter bruk. Det finnes også antidepressiva som man ikke blir apatisk av, og som ikke er trisykliske, men den er ikke mye brukt i Norge (aner ikke hvorfor).Bortsett fra det tror jeg ikke at det vil hjelpe trådstarter, disse medisinene er ikke ment for øresus og uro! Kanskje en ADHD-medisin ville hjelpe bedre, men det er det en psykiater som må finne ut av. Jeg sier dette fordi antidepressive gis ut som sukkertøy mot "alt" om man går til legen no om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Tør faen ikke ringe legen.. Takler henne ikke. Nå er det sånn igjen. Så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.. svetter selv om jeg fryser som et helvete. Hjelper ikke å røyke lengre heller. Jeg er patetisk Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Tør faen ikke ringe legen.. Takler henne ikke. Nå er det sånn igjen. Så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.. svetter selv om jeg fryser som et helvete. Hjelper ikke å røyke lengre heller. Jeg er patetisk Du tror bare du er patetisk nå. Stikk på en psychiatrisk legevakt, og bytt lege... Røyking hjelper lite siden du blir værre når effekten går ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå