Darth MToffy Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Prøvd å se hvor langt opp du må løfte den før den ikke registrerer noe? Min Logitech VX Nano slutter og fungere nesten med en gang den er løftet opp fra bordet. Vi snakker kun om noen få millimetere. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Når kommer Cyber musa på lager i Norge? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Fikk nettopp Cyber Snipa Stinger i posten idag, og har installert den. Kjempe deilig form på den og sitter perfekt i hånden. MEN, den konstant kobler seg fra og på. Kjører XP Pro 64bits, og har aldri hatt dette problemet før. Nok som kjenner til dette? Endret 1. oktober 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Sensiro Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) DIREKTE ripoff av trust???http://www.trust.com/products/product_detail.aspx?item=15401 Hm... OCZ sin gaming mus er også identisk xD https://prisguiden.no/product.php?productId=96779 Får litt flere farger å velge mellom da Endret 2. oktober 2008 av ScarFire! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kjøpte meg nettopp Cyber Snipa Stinger og liker hva jeg har i håndflata, men det er noe som skurrer over hele opplevelsen. Selv på lav DPI, men spesielt på høy, så er det som om musa skipper over piksler når jeg beveger musa sakte. Med andre ord det jeg kjøpte musa til, gaming, er totalt ubrukelig. Underlaget er en QcK Steelpad. Har prøvd å stille inn det meste og sette ned både Hz og Dpi, men skippingen blir ikke borte. Det er for eksempel totalt umulig å få noe gjort i Photoshop. Noen som vet hva som feiler musa mi? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hopper hos meg også, men dette er pgå den kobler seg på og av hele tiden. Prøvd med en annen underflate? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er faktisk tøymatta som lager forstyrrelsene.. Har testet alt av innstillinger jeg kunne tenke meg til forskjellige USB porter, men at den gode QcK tøymatta skulle være problemet så jeg ikke for meg. Sikkert et dumt spørsmål, men jeg vet ikke svaret, er det sånn at tøymatte + laser = dårlig ide? For akkurat nå så fungerer den harde treflaten bedre, utenom at den sliter hardt på teflonføttene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå