aXXo Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hei, jeg skal bytte fra dJuice control til Netcom Smart talk! Abb. mitt utgår ikke før i januar så jeg må betale en liten "bot" på 700 kr nå fordi jeg bryter avtaletiden min med dJuice! Men hvordan gjør jeg det? Hvis jeg vil si opp i dag å få Netcom i dag, går det? Eller må jeg gå å vente i 3 uker på at jeg skal bli flytta over til Netcom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Hei, jeg skal bytte fra dJuice control til Netcom Smart talk!Abb. mitt utgår ikke før i januar så jeg må betale en liten "bot" på 700 kr nå fordi jeg bryter avtaletiden min med dJuice! Men hvordan gjør jeg det? Hvis jeg vil si opp i dag å få Netcom i dag, går det? Eller må jeg gå å vente i 3 uker på at jeg skal bli flytta over til Netcom? Tegn abo hos NetCom, og velg overføring av eksisterende nummer. Da sender NC deg simkort, mens Telenor/Djuice sender faktura for bruddgebyret. Og du har selvsagt sjekket at telefonen din virker med NC-simkort? Endret 22. august 2008 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Hei, jeg skal bytte fra dJuice control til Netcom Smart talk!Abb. mitt utgår ikke før i januar så jeg må betale en liten "bot" på 700 kr nå fordi jeg bryter avtaletiden min med dJuice! Men hvordan gjør jeg det? Hvis jeg vil si opp i dag å få Netcom i dag, går det? Eller må jeg gå å vente i 3 uker på at jeg skal bli flytta over til Netcom? Tegn abo hos NetCom, og velg overføring av eksisterende nummer. Da sender NC deg simkort, mens Telenor/Djuice sender faktura for bruddgebyret. Og du har selvsagt sjekket at telefonen din virker med NC-simkort? Ok Men hvor lang tid tar det for netcom å sende simkortet? Kan jeg gå i en netcom butikk å få sim kort på stedet? Eller tar prosessen litt lenger tid enn det? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Du kan få et sim på stedet hos en forhandler, men det blir ikke aktivert før nummeret er portert uansett. Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Du kan få et sim på stedet hos en forhandler, men det blir ikke aktivert før nummeret er portert uansett. Ok Men hvor lang tid tar det da? Sånn ca? Før nr. er portert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Du kan få et sim på stedet hos en forhandler, men det blir ikke aktivert før nummeret er portert uansett. Ok Men hvor lang tid tar det da? Sånn ca? Før nr. er portert? Regn fem til ti arbeidsdager før porteringen er gjennomført. Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Tusen takk for hjelpa folkens Men de i Telebutikken sa at det tok 10 dager, tar det virkelig så lang tid? :S Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Tusen takk for hjelpa folkens Men de i Telebutikken sa at det tok 10 dager, tar det virkelig så lang tid? :S Det kan det ja, jeg pleier si 10-14 dager til kundene mine. Går du til en forhandler og bestiller en portering får du et nytt SIM-kort, og en dato hvor det nye SIM-kortet blir aktivert på. Og i løpet av samme dato slutter det gamle kortet og virke ditt og virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå