Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan dere som sliter med å få til å logge inn etc. si ifra når dere får til spillet? :)

 

Jobber til 1700 og SKAL ha spillet når jeg kommer hjem etterpå! :angry:

Jeg får strengt tatt ikke spilt nå jeg heller, siden jeg sitter på jobb. Men jeg prøver å patche spillet hjemme via VNC (så jeg kan spille med én gang når jeg kommer hjem) og får den tullete feilen.

 

Jeg har googlet litt, og det kan virke som at det tar tid fra man registrerer koden til kontoen blir oppdatert. Dette er i så fall skikkelig dust. :)

Lenke til kommentar

Fra WAR-Europe.com:

 

We are experiencing an issue where some players are reporting that they are unable to log into the game after successfully validating their licence codes. Our teams are working on this as a matter of urgency and we will keep you update of any developments. In the meantime please note that it is not necessary to re-enter your codes if you have already received the validation email.

Lenke til kommentar

Håper ting ornder seg i løpet av kvelden...

 

Skal kjøpe spillet etter jobb og samt få tak på noe annet. Så regner med å begynne å legge spillet inn og begynne å patche sånn i 18-19 tiden i kveld. Får en venninne på besøk som skal overnatte pga tull med foreldrene sine hehe..så regner ikke med å få spilt noe som helst i kveld uansett. I morgen tror jeg det blir miniatyrfigurspilling så ikke da heller. Lørdag når jeg har min sønn blir min store spilledag, så håper dem har ordnet det meste til da:) Takk og lov for cartoon network slik at guttungen ikke forstyrrer meg :)

 

Har ikke gledet meg så mye til et spill siden burning crusade expansion til wow:)

Lenke til kommentar

Til dere som har forhåndsbestilt fra MPX, vi blir å se CE vår allikevel:

Coll.Ed er på vei og kommer til vårt lager idag og vi har fått såpass mange at alle som har bestillt får sin versjon. Jeg håper vi får snudd oss rundt og sendt dette til dere så fort vi bare klarer :)
Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...