Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

kommer til å bli en fantastisk CE pakke :-)

har noen CE pakker i fra diverse spill tidligere, blant annet AoC og NWN2, likte begge, spessielt siden NWN2 CE pakka har NWN med 2 exp pakker, syntes det var en fin gest av bioware, heroes of might and magic 5 har jo også klassikeren HoMM2 orginalt med CE pakka.

men alt det som følger med CE pakka til WAR er bare utrolig flott, fin art bok, stor tegneserie, unik table top figur, for ikke å nevne at det følger med litt nytigg ingame stash denne gangen, ikke noen spessiele fordeler, men man kan virkelig skille seg ut.

unike titler, unike hoder som basis modeler og slikt til karakterene.

så om 2 uker.....WAR!

kjenner ikke så mange som skal spille i fra Notodden, men vi blir 3 stykker i hvertfall, så det skal bli gøy hehe.

Oy! Notodden her! Jeg og faren min faktisk skal spille WAR! Hehe :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kult for oss som har betalt for OB, også rett før OB så kaster en nøkkel etter alle som vet og ikke vet hva WAR er..

¨

sant, selv kjøpte jeg preorder bare pga open beta..

Kjøpte 1 CE og en SE for å få keys til meg selv. Nå har jeg godt over 10 beta keys. Trodde det var bare for de som pre-ordera, men tok tydligvis helt feil der!

Lenke til kommentar

Jeg har vært fristet til RP server ved tidligere anledninger men har holdt meg unna. Skal nok spille Core i dette spillet tenker jeg.

Det som er artig er at mens jeg løp rundt i Closed Beta med en gruppe orcs/goblins var det alltid minst en person som RP'et som greenskin. Det er noe ved hele stemningen til områdene og karakteren din at det bare får folk til å ville RP'e. :D

Lenke til kommentar

Akkurat nå er det kune core-rp, ingen open rp servere tror jeg, men core er best uansett (syntes nå jeg)

Det og ikke kunne gå tilbake til andre områder for lavere levels i open er fryktelig teit, og dessuten vil flere folk komme til plassene der det er organisert rvr og borger og slikt i core, istedenfor og være helt spredt ut overalt, og de store kampene er omtrent alltid artigst.

Lenke til kommentar

tror nok ikke du vil finne PvE servere i WAR, skal ikke si det for sikkert da, men som Dark Age of Camelot, er spillet veldig basert på Realm VS Realm, så det vil nok kun være pvp servere.

men hver Tier, tier 1 er for eksempel level 1 til 10, tier 2 level 10 til 20 etc.

har zoner som man ikke kan pvp i, som et eksempel da, si en tier 2 sone har 4 områder, 3 av disse vil ha pvp, mens 1 av dem ikke, har ikke spillt beta så skal ikke si dette for sikkert, men er det intrykket jeg fikk av en tidligere podcast.

Lenke til kommentar
for å sammenligne med wow. Finnes det forskjellige servertyper i WAR? noe alla wow sin pvp vs pve server...uten direkte sammenligning for øvrig:)

Warhammer er et pvp spill, er ikke noe "Pve" server, det er Core servere der man automatisk flagges for pvp i pvp områdene (og det er vel egentlig de fleste områder)Ellers kan du velge om du skal ha flagg på i de andre "pve" områdene, men vist du går inn i et område for mye lavere lvls mens du er flagget så vil du bli til en kylling (1 hit point og 1 damage tror jeg det var)

Så er det open server, der vil du være flagget for rvr hele tiden, minuset med disse serverne er det at du uansett vil bli kylling når du går inn i lavere lvls områder,for og forhindre ganking, dette gjør det veldig vanskelig og utforske tidliere deler av spillet når du er høyere lvl, og å dra til tidligere områder og møte venner og slikt.

Så er det Core-rp som er en core server med Rollespilling.

Endret av Sjokoladefisk
Lenke til kommentar

de fleste som skal spille WAR, skal vel uansett spille det for PVP delen, om raiding er den store lidenskapen er det vel strengt tatt flere spill som har gjort dette bra tidligere.

på tide med et skikkelig pvp fokusert mmo igjen.

let the glory days of the dark age of camelot rise anew! huzzah!

Lenke til kommentar

Det er to forskjellige typer servere; Open og core. I open er det PvP overalt men du blir gjort om til en kylling med 1hp hvis du går tilbake til tier 1/2 i høy lvl (for å ungå ganking). På core servere er det 80% PvE i tier 1, 60% i t2, 40 % i t3 og bare 20% pve området i t4.

Litt små røten forklaring men står sikkert bedre forklart på siden dies.

Lenke til kommentar
for å sammenligne med wow. Finnes det forskjellige servertyper i WAR? noe alla wow sin pvp vs pve server...uten direkte sammenligning for øvrig:)

Warhammer er et pvp spill, er ikke noe "Pve" server, det er Core servere der man automatisk flagges for pvp i pvp områdene (og det er vel egentlig de fleste områder)Ellers kan du velge om du skal ha flagg på i de andre "pve" områdene, men vist du går inn i et område for mye lavere lvls mens du er flagget så vil du bli til en kylling (1 hit point og 1 damage tror jeg det var)

Så er det open server, der vil du være flagget for rvr hele tiden, minuset med disse serverne er det at du uansett vil bli kylling når du går inn i lavere lvls områder,for og forhindre ganking, dette gjør det veldig vanskelig og utforske tidliere deler av spillet når du er høyere lvl, og å dra til tidligere områder og møte venner og slikt.

Så er det Core-rp som er en core server med Rollespilling.

Hmm da blir det core på meg:) Ligner på wow pve server da :) hehe DER jeg hører hjemme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...