Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

As you will have noticed the open beta servers are still down following the patch operation. Our technicians are working on the issue and we expect to be able to reopen them shortly. We are sorry for the delay.

 

fint nå vet vi at vi skal vente! :wallbash:

 

jeg vuderer seriøst og kjøpe en amerikans versjon

 

en posetiv ting er jo at jeg kan se nytt på nytt.

Endret av andrucks
Lenke til kommentar
As you will have noticed the open beta servers are still down following the patch operation. Our technicians are working on the issue and we expect to be able to reopen them shortly. We are sorry for the delay.

 

fint nå vet vi at vi skal vente! :wallbash:

 

jeg vuderer seriøst og kjøpe en amerikans versjon

 

en posetiv ting er jo at jeg kan se nytt på nytt.

 

Synd at det er dårlig latency på US serverne, når hosten er så langt unna :)

Lenke til kommentar
As you will have noticed the open beta servers are still down following the patch operation. Our technicians are working on the issue and we expect to be able to reopen them shortly. We are sorry for the delay.

 

fint nå vet vi at vi skal vente! :wallbash:

 

jeg vuderer seriøst og kjøpe en amerikans versjon

 

en posetiv ting er jo at jeg kan se nytt på nytt.

 

Synd at det er dårlig latency på US serverne, når hosten er så langt unna :)

 

 

Mye medre en ingenting...

Lenke til kommentar
Hei. Fikk akkurat head start key og noe innholds nøkkel greier fra CDON.com

Lagde meg accout på war-europe. Trykker på add product key, men står bare noe om beta nøkkel.

 

Vil headstart key bli implemetert på samme sted iløpet av helgen eller?

 

Hvor kan jeg få lastet ned clienten?

 

 

Registreringa for head start er 14 sep for collectors editon folk, 15 sep for retail folk, og vi skal bruke open beta clientent for å spille head start

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

topic, herre gud til syting det er på dette forumet... håpet inderlig at syte ungene ble igjen i WoW så vi andre med litt fler MMO enn wow under belte spenna kunne spille WAR.. det er BETA og alt vil ta mye lengre tid enn om det var retail, "barne sykdommer" er vanelig før release og litt etter release sånn er alle MMO, WOW hadde også hauevis at disse, aoc har dem enda...

 

men for all del spill på usa serverene for min del, har spilt lineage 2 på amrikanske servere og det går helt greit det, men tenk dere at dere må leve med at alt skjer 8 timer etter hva vi er vanelig med at folk kommer online, så seine kvelder blir det garantert, kan huske jeg satt oppe til både 3 og 4 om marran for å få et sikkelig godt grinding party ( i lineage 2 altså)

 

 

NEWSFLASH , ting VIL TA TID, vær jævlig glad for at dette her går 3x BEDRE enn AOC, siden det spillet her er ivertfall et verdig spill å spille og nok så balansert contra hva AOC var... riktig nok gikk beta for AOC litt bedre men igjengjeld så fikk vi et ubrukelig spill som like greit kunne vært en elending alpha som de bare kastet ut på nettet så fanboisa kunne spille no..

 

så smør dere med tolmodighet og vent til de får opp patchen, som sagt tidligere i tråden, usa hadde samme problemet, så da må dere gi GOA litt tid til å fixe saken, er ikke bare å copy paste det mythic gjorde med serverene sine...

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
Hei. Fikk akkurat head start key og noe innholds nøkkel greier fra CDON.com

Lagde meg accout på war-europe. Trykker på add product key, men står bare noe om beta nøkkel.

 

Vil headstart key bli implemetert på samme sted iløpet av helgen eller?

 

Hvor kan jeg få lastet ned clienten?

 

 

Registreringa for head start er 14 sep for collectors editon folk, 15 sep for retail folk, og vi skal bruke open beta clientent for å spille head start

Når kan vi begynne å spille den 15. da?

Lenke til kommentar
Hei. Fikk akkurat head start key og noe innholds nøkkel greier fra CDON.com

Lagde meg accout på war-europe. Trykker på add product key, men står bare noe om beta nøkkel.

 

Vil headstart key bli implemetert på samme sted iløpet av helgen eller?

 

Hvor kan jeg få lastet ned clienten?

 

 

Registreringa for head start er 14 sep for collectors editon folk, 15 sep for retail folk, og vi skal bruke open beta clientent for å spille head start

Når kan vi begynne å spille den 15. da?

 

vet ikke helt i farta, GOA har ikke releasea no klokke slett, les litt på www.warhameronline.com

Lenke til kommentar
jaja, hvilken server har dere spillt på da? :!:

 

Spilte Order på "At the worlds end" eller noe i den duren, spilte chaos på Karak Hirn eller noe. Var litt lite folk når man km litt ut i spillet. Fant aldri grupper til chapter 3 PQ's :/ men blir nok bedre når de dytter ut spillet.

 

Der spiller VixVita også atm, serveren var full igår, så var faktisk queue for å komme inn.

Lenke til kommentar
Hei. Fikk akkurat head start key og noe innholds nøkkel greier fra CDON.com

Lagde meg accout på war-europe. Trykker på add product key, men står bare noe om beta nøkkel.

 

Vil headstart key bli implemetert på samme sted iløpet av helgen eller?

 

Hvor kan jeg få lastet ned clienten?

 

 

Registreringa for head start er 14 sep for collectors editon folk, 15 sep for retail folk, og vi skal bruke open beta clientent for å spille head start

Når kan vi begynne å spille den 15. da?

Det er det ingen som vet...

Og kjenner vi GOA riktig så vil de sikkert ikke klare og få det opp på riktig dag engang.

 

Edit: Jeg har også order karakterene mine på "at worlds edge" serveren :D

Endret av Sjokoladefisk
Lenke til kommentar
Problemet er ikke at det tar tid, problemet er at det blir forskjinkelser og vi får ikke noe info før det er opplagt at det er ett problem. NULL kundestøtte, og hadde de lært av OB start tabben hadde alerde åppnet for HS key registrering. jeg frykter at vi får store forskjinkelser denne runden også.

 

Det blir bare for dumt hvis de som faktisk har betalt, og har vært tidlig ute, ikke får starte 14/15 september. Må nesten le av GOA hvis de som har early-access ikke får tilgang før 18 september, da blir det epic fail i gatene.

Endret av zoby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...