Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler det må mirakler til før GOA skal klare å dra igang spillet på søndag. 3,5 timer på en patching som skulle ta en time. Må le av det som ble sagt av GOA(eller mythic, husker ikke helt). De skulle unngå å patche på european prime time siden vi i europa allerede har tapt så mye OB tid.

 

Edit: Var visst MagnusK som sa det

5. Yes, we will be applying patch 4.1.1 Friday morning. Theoretically, we could patch tonight but we don't want to bring down the servers during European prime time. European testers have already lost enough Open Beta game time.
Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Grunnen til at patchinga ble forsinket tidligere idag var fordi US serverne sleit med patchen, brakte masse små problemer og det ble vel ikke stabilt før tidligere idag eller noe. Så at teknikerne til goa sliter litt med patchen nå, kan godt tenke seg, og det er akkurat derfor det tar litt lengre tid.

 

Ta dere en tur innom warhammeralliance.com og få med dere hele bilde istede, før dere sier at GOA feiler helt.

 

Edit: Dog de skulle ha gitt oss en liten update underveis, slik at vi vet hva de holder på med.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Grunnen til at patchinga ble forsinket tidligere idag var fordi US serverne sleit med patchen, brakte masse små problemer og det ble vel ikke stabilt før tidligere idag eller noe. Så at teknikerne til goa sliter litt med patchen nå, kan godt tenke seg, og det er akkurat derfor det tar litt lengre tid.

 

Ta dere en tur innom warhammeralliance.com og få med dere hele bilde istede, før dere sier at GOA feiler helt.

 

Tror heller du skal få med deg sammenhengen. Egentlig skulle serverne patches imorges, men ble da utsatt fordi de hadde problemer med stabilitet på US serverne, og de ville utrydde disse problemene før de patchet. De sa deretter at de skulle patche kl 16.00 og det skulle TA EN TIME.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
3-4 ganger lenger tid ? er jo ikke akkurat så lenge siden serverene gikk ned, er vel vanlig med 4-6timer på å få inn en ny patch vil jeg tro

 

de sa det skulle ta 1 time ergo 3-4 ganger lenger tid. de sa 1-2 timer for og få gokjent nøklene. det tok betydelig lenger. og de fleste hadde atpåtill alerde ventet alt for lenge

 

poenget er de bruker mye lengere tid på alle gjøremål en det de selv sier. og de gjir helt elndig informasjon flere timer etter de trengs. od da har alle selvstdig tenkende menesker sjønt det på egenhånd

Endret av andrucks
Lenke til kommentar
Hjelp. Jeg prøver å laste ned clienten, men står fast på 0%. "Speed (download): 0 kbs"

Står også "Problem connecting. Please check your network settings", men som dere ser så fungerer jo internett for meg!

 

What to do?

 

Ta en snus på brannmuren, problemet ligger nok der. det hjelper ikke nødvdighvis ikke bare og slippe programet igjenom.

derfor må du fikle med noe sån port greier, det var en fin fin info side om dette. men nå kunne jeg ikke finne den. det er sikkert noen ander som eier nåla i veggen her inne en plass.

Lenke til kommentar

Hei. Fikk akkurat head start key og noe innholds nøkkel greier fra CDON.com

Lagde meg accout på war-europe. Trykker på add product key, men står bare noe om beta nøkkel.

 

Vil headstart key bli implemetert på samme sted iløpet av helgen eller?

 

Hvor kan jeg få lastet ned clienten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...