Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Warhammer har potensiale, MEN!

Spillet virker langt fra ferdigpolert nok etter min mening, klart det er nok endel som kan leve med slikt men jeg tror ikke Warhammer vil vise sitt skikkelige ansikt før minst 2-3mnd etter release!

 

 

Tar deg jo ikke lang tid i OpenBETA før du forstår at her er det et par kritiske ting, alt fra det å gå i kamp, selve kampen for også loote føles jo krunglete og upolert. Iløpet av kampen har du gjerne både lyd og animasjon som er ute av synk, du har en global cooldown som ikke funker? Og det kan være et sant like helvete og loote?

 

Animasjonene og lyden i spillet generelt er jo veldig dårlig, det er vell Greenskins som har de best synkroniserte animasjonene, men er mye ymse der også gitt. Alt fra bare det å gå (bevege) på karakteren din kan virke ute av synk, altså du ender fort med å føle at du glider bortover langs baken fremfor at du faktisk går. Animasjonene til selve karakteren din stemmer altså ikke overrens med lengden den beveger seg og slike ting, med andre ord ikke godt nok synkronisert! Og slike ting kan irritere deg blå i enden! Om du ender opp med å måtte bevege deg et nokså langt strekke, og du samtidig kanskje er en smule irritabel og lei fra før av kan noe slikt irritere deg nok til å hvie hele spillet i veggen, og slike feil i animasjonen burde jo ikke eksistere i år 2008!

 

Men det er jo ikke bare at de ikke er synkroniserte, en rekke av animasjonene er rett og slett dårlig laget fra bunnen av og ser kjedelige ut. Det å være en spellcaster i Warhammer Online er en temmelig begredelig opplevelse hva magianimasjoner gjelder. Har enda til gode å egentlig se noe magianimasjon i spillet som faktisk ser bra ut og som trigger meg til å utføre den flere ganger? I spill som både World of Warcraft og Age of Conan, ja til og med Lord of the Rings Online så finnes det endel gode animasjoner som gjør at du får den gode følelsen av å utføre de forskjellige magiangrepene, mens dette er totalt fraværende i Warhammer Online hvor du nesten føler deg flau av å utføre noe som skaper så dølle animasjoner? Utrolig trist da gode animasjoner gjerne er halve moroa med spellcasters!

 

Lyden er kanskje enda verre enn animasjonene, alt fra bare lyden av å bevege seg, til kamplydene og ikke minst lyden fra blant annet hestene i spillet er noe som minner meg fra spill fra det forrige årtusen!! Spesielt lyden til hestene, gallopp lyden er jo helt lavmål? Tror ikke jeg har hørt noe så falsk og dårlig i noe MMO-spill på MANGE år! Og er jo ikke bare den som er dårlig, men det meste av lyden i spillet føles svakt utført, bare at noe er dårligere enn det andre, og også når det gjelder lyden er mye ute av synk, i kamp kan du gjerne oppleve at lyden kommer mye senere enn den faktisk burde, samt du fort kan få helt feil lydeffekt?

 

 

Det visuelle imponerer heller ikke på High-Res, mulig at High-Res textures ikke er med i OpenBETA?

For meg ser spillet til tider bedre ut en World of Warcraft, men på den annen side føles det langt mindre "glatt og polert", mange ting føles helt malplassert og om du ser ting fra distanse ser de jo helt elendige ut? Hadde forventet mer av et spill i 2008! Ikke at jeg forventer Age of Conan grafikk eller noe, jeg liker selv best "stylized grafikk" slik som i World of Warcraft, men jeg forventet faktisk at Warhammer Online skulle toppe World of Warcraft sin grafikk ganske så greit, men nå ser det til tider dårligere ut enn et spill som faktisk ikke hadde så imponerende grafikk da det kom i 2005? Det blir for svakt etter min mening! UI'et skalerer ikke godt nok heller, ting er alt for stort når jeg kjører 1600x1200.

 

 

 

Det er også en rekke bugs i spillet, og med tanke på alt dette så nære release så har de ikke kjangs til å luke ut alt innen release, men nå er jo sjeldent et MMO-spill helt ferdig ved release da! Håper og tror de kan rette på mye av dette med tiden, men for øyeblikket vil jeg si at Warhammer Online ikke er skikkelig polert enda og vil egentlig anbefale folk å vente noen måneder før de skaffer seg spillet for ikke å ødelegge mye av opplevelsen med å irritere seg over mye av animasjons, synk, lyd og de visuelle manglene spillet for øyeblikket har.

 

 

Jeg bare skummet lett igjenom. kan si meg enig i masse borsett fra grafikken. den er da mye bedre en wow`s. og dette med draw distance har du 101% rett i. med dette komer til og bedre seg ved langsering. Da for vi "full versjon" av spilllet med alle grafiske fordeler

 

men dog sikkert en del bugs

Endret av andrucks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Warhammer har potensiale, MEN!

Spillet virker langt fra ferdigpolert nok etter min mening, klart det er nok endel som kan leve med slikt men jeg tror ikke Warhammer vil vise sitt skikkelige ansikt før minst 2-3mnd etter release!

 

 

Tar deg jo ikke lang tid i OpenBETA før du forstår at her er det et par kritiske ting, alt fra det å gå i kamp, selve kampen for også loote føles jo krunglete og upolert. Iløpet av kampen har du gjerne både lyd og animasjon som er ute av synk, du har en global cooldown som ikke funker? Og det kan være et sant like helvete og loote?

 

Animasjonene og lyden i spillet generelt er jo veldig dårlig, det er vell Greenskins som har de best synkroniserte animasjonene, men er mye ymse der også gitt. Alt fra bare det å gå (bevege) på karakteren din kan virke ute av synk, altså du ender fort med å føle at du glider bortover langs baken fremfor at du faktisk går. Animasjonene til selve karakteren din stemmer altså ikke overrens med lengden den beveger seg og slike ting, med andre ord ikke godt nok synkronisert! Og slike ting kan irritere deg blå i enden! Om du ender opp med å måtte bevege deg et nokså langt strekke, og du samtidig kanskje er en smule irritabel og lei fra før av kan noe slikt irritere deg nok til å hvie hele spillet i veggen, og slike feil i animasjonen burde jo ikke eksistere i år 2008!

 

Men det er jo ikke bare at de ikke er synkroniserte, en rekke av animasjonene er rett og slett dårlig laget fra bunnen av og ser kjedelige ut. Det å være en spellcaster i Warhammer Online er en temmelig begredelig opplevelse hva magianimasjoner gjelder. Har enda til gode å egentlig se noe magianimasjon i spillet som faktisk ser bra ut og som trigger meg til å utføre den flere ganger? I spill som både World of Warcraft og Age of Conan, ja til og med Lord of the Rings Online så finnes det endel gode animasjoner som gjør at du får den gode følelsen av å utføre de forskjellige magiangrepene, mens dette er totalt fraværende i Warhammer Online hvor du nesten føler deg flau av å utføre noe som skaper så dølle animasjoner? Utrolig trist da gode animasjoner gjerne er halve moroa med spellcasters!

 

Lyden er kanskje enda verre enn animasjonene, alt fra bare lyden av å bevege seg, til kamplydene og ikke minst lyden fra blant annet hestene i spillet er noe som minner meg fra spill fra det forrige årtusen!! Spesielt lyden til hestene, gallopp lyden er jo helt lavmål? Tror ikke jeg har hørt noe så falsk og dårlig i noe MMO-spill på MANGE år! Og er jo ikke bare den som er dårlig, men det meste av lyden i spillet føles svakt utført, bare at noe er dårligere enn det andre, og også når det gjelder lyden er mye ute av synk, i kamp kan du gjerne oppleve at lyden kommer mye senere enn den faktisk burde, samt du fort kan få helt feil lydeffekt?

 

 

Det visuelle imponerer heller ikke på High-Res, mulig at High-Res textures ikke er med i OpenBETA?

For meg ser spillet til tider bedre ut en World of Warcraft, men på den annen side føles det langt mindre "glatt og polert", mange ting føles helt malplassert og om du ser ting fra distanse ser de jo helt elendige ut? Hadde forventet mer av et spill i 2008! Ikke at jeg forventer Age of Conan grafikk eller noe, jeg liker selv best "stylized grafikk" slik som i World of Warcraft, men jeg forventet faktisk at Warhammer Online skulle toppe World of Warcraft sin grafikk ganske så greit, men nå ser det til tider dårligere ut enn et spill som faktisk ikke hadde så imponerende grafikk da det kom i 2005? Det blir for svakt etter min mening! UI'et skalerer ikke godt nok heller, ting er alt for stort når jeg kjører 1600x1200.

 

 

 

Det er også en rekke bugs i spillet, og med tanke på alt dette så nære release så har de ikke kjangs til å luke ut alt innen release, men nå er jo sjeldent et MMO-spill helt ferdig ved release da! Håper og tror de kan rette på mye av dette med tiden, men for øyeblikket vil jeg si at Warhammer Online ikke er skikkelig polert enda og vil egentlig anbefale folk å vente noen måneder før de skaffer seg spillet for ikke å ødelegge mye av opplevelsen med å irritere seg over mye av animasjons, synk, lyd og de visuelle manglene spillet for øyeblikket har.

 

 

Uenig...................

Lenke til kommentar
Hm, usikkerheten råder. Er det virkelig så dårlig?

 

Det er beta, det er forventet. det kommer garantert enn update eller to før langsering som order de fleste bugs, og order opp lyd, amaimasjon og grafikk

 

Vil ikke si at det akkurat er garantert, heller nesten utenkelig med tanke på at spillet har pre-release om litt mer enn 72timer. Om Stifi sikter til hele spillet eller bare problemene med lyd, så vil jeg nok si at mitt inntrykk av spillet er at det er langt fra dårlig men er man usikker på å kjøpe det eller ikke så er det vel alltid best å vente å se om man kanskje ikke blir litt sikrere etter litt tid har gått. Begynne å spille ett mmo 1 måned etter har liksom ikke stort å si i den store sammenheng. Selv skal jeg ikke gjøre annet søndag mandag og tirsdag før skolen må prioriteres igjen :)

Lenke til kommentar
Warhammer har potensiale, MEN!

Spillet virker langt fra ferdigpolert nok etter min mening, klart det er nok endel som kan leve med slikt men jeg tror ikke Warhammer vil vise sitt skikkelige ansikt før minst 2-3mnd etter release!

 

 

Tar deg jo ikke lang tid i OpenBETA før du forstår at her er det et par kritiske ting, alt fra det å gå i kamp, selve kampen for også loote føles jo krunglete og upolert. Iløpet av kampen har du gjerne både lyd og animasjon som er ute av synk, du har en global cooldown som ikke funker? Og det kan være et sant like helvete og loote?

 

Animasjonene og lyden i spillet generelt er jo veldig dårlig, det er vell Greenskins som har de best synkroniserte animasjonene, men er mye ymse der også gitt. Alt fra bare det å gå (bevege) på karakteren din kan virke ute av synk, altså du ender fort med å føle at du glider bortover langs baken fremfor at du faktisk går. Animasjonene til selve karakteren din stemmer altså ikke overrens med lengden den beveger seg og slike ting, med andre ord ikke godt nok synkronisert! Og slike ting kan irritere deg blå i enden! Om du ender opp med å måtte bevege deg et nokså langt strekke, og du samtidig kanskje er en smule irritabel og lei fra før av kan noe slikt irritere deg nok til å hvie hele spillet i veggen, og slike feil i animasjonen burde jo ikke eksistere i år 2008!

 

Men det er jo ikke bare at de ikke er synkroniserte, en rekke av animasjonene er rett og slett dårlig laget fra bunnen av og ser kjedelige ut. Det å være en spellcaster i Warhammer Online er en temmelig begredelig opplevelse hva magianimasjoner gjelder. Har enda til gode å egentlig se noe magianimasjon i spillet som faktisk ser bra ut og som trigger meg til å utføre den flere ganger? I spill som både World of Warcraft og Age of Conan, ja til og med Lord of the Rings Online så finnes det endel gode animasjoner som gjør at du får den gode følelsen av å utføre de forskjellige magiangrepene, mens dette er totalt fraværende i Warhammer Online hvor du nesten føler deg flau av å utføre noe som skaper så dølle animasjoner? Utrolig trist da gode animasjoner gjerne er halve moroa med spellcasters!

 

Lyden er kanskje enda verre enn animasjonene, alt fra bare lyden av å bevege seg, til kamplydene og ikke minst lyden fra blant annet hestene i spillet er noe som minner meg fra spill fra det forrige årtusen!! Spesielt lyden til hestene, gallopp lyden er jo helt lavmål? Tror ikke jeg har hørt noe så falsk og dårlig i noe MMO-spill på MANGE år! Og er jo ikke bare den som er dårlig, men det meste av lyden i spillet føles svakt utført, bare at noe er dårligere enn det andre, og også når det gjelder lyden er mye ute av synk, i kamp kan du gjerne oppleve at lyden kommer mye senere enn den faktisk burde, samt du fort kan få helt feil lydeffekt?

 

 

Det visuelle imponerer heller ikke på High-Res, mulig at High-Res textures ikke er med i OpenBETA?

For meg ser spillet til tider bedre ut en World of Warcraft, men på den annen side føles det langt mindre "glatt og polert", mange ting føles helt malplassert og om du ser ting fra distanse ser de jo helt elendige ut? Hadde forventet mer av et spill i 2008! Ikke at jeg forventer Age of Conan grafikk eller noe, jeg liker selv best "stylized grafikk" slik som i World of Warcraft, men jeg forventet faktisk at Warhammer Online skulle toppe World of Warcraft sin grafikk ganske så greit, men nå ser det til tider dårligere ut enn et spill som faktisk ikke hadde så imponerende grafikk da det kom i 2005? Det blir for svakt etter min mening! UI'et skalerer ikke godt nok heller, ting er alt for stort når jeg kjører 1600x1200.

 

 

 

Det er også en rekke bugs i spillet, og med tanke på alt dette så nære release så har de ikke kjangs til å luke ut alt innen release, men nå er jo sjeldent et MMO-spill helt ferdig ved release da! Håper og tror de kan rette på mye av dette med tiden, men for øyeblikket vil jeg si at Warhammer Online ikke er skikkelig polert enda og vil egentlig anbefale folk å vente noen måneder før de skaffer seg spillet for ikke å ødelegge mye av opplevelsen med å irritere seg over mye av animasjons, synk, lyd og de visuelle manglene spillet for øyeblikket har.

 

 

Først av alt la meg si at jeg er enig med mange av punktene dine og det er jo helt klart.

Men hvis det er så big issue at du ikke kan nyte det som alt eksiterer av gameplay er vel det ikke stort vits i å spille? Jeg har vært igjennom 3 år med world of warcraft og det her er så og si akkurat det samme i bugs. Det vil ikke være så enkelt og få fiksa på alt på så kort tid.

 

Men hvorfor kan du ikke erkjenne det spillet har som virkelig holder mål?

 

Tome of knowledge,influence ranks,public quests,renown rank, renown training,pvp lvl muligheter,flust av gode pvp quests,unike classes,tittler,achievements, beastery.

 

Ja kunne fortsatt i evigheter, de her "små" tinga er det som har virkelig våkna opp mmorpg for meg igjen og er derfor jeg spiller. Wow er ødelagt av casual gamers greed og Aoc nådde ikke mål med det , det skulle. Grafikk spiller så absolutt ingen trille opp mot gode gameplay muligheter. Ingen tvil om jeg kjøper det her på dagen å spiller som en helt, råder alle som ser etter noe nytt til å gjøre det samme. Ikke la et par små bugs og litt grafikk glitches skremme dere fra det herlige gameplayet.

Lenke til kommentar

Dette er tatt fra den AMRIKANSKE siden

 

WAAAGH!!!

 

Can't get enough of Open Beta but you're ready to finally start your journey in the Age of Reckoning?

 

Starting Sunday, September 14th all Collectors Edition Pre-Order players will be invited to join us as we kick off WAR and officially end Open Beta.

 

On Tuesday, September 16th all Standard Edition Pre-Order players will join the ranks of Collectors Edition players as we prepare to release WAR to the world next Thursday, September 18th.

 

Make sure you've used your Open Beta code to download the client from FilePlanet and have registered your Head Start code in the Mythic Account Center so you don't miss a minute of action!

 

WAR is Coming - We'll see you there!

Endret av andrucks
Lenke til kommentar
lite spørsmål til dere beta testere? har tenkt lenge på et par navn, og valget vil bli bestemt ut av følgende spørsmål.

 

kan man ha både fornavn og etternavn?

 

Nei jeg prøvde dette i går kveld, og det funket dårlig

 

Det er snakk om å implementere dette til launch, evt. litt etter launch.

 

Det visuelle imponerer heller ikke på High-Res, mulig at High-Res textures ikke er med i OpenBETA?

 

Du svarte selv på spørsmålet ditt. Derreter er du kritisk til grafikken.

Det er ikke med i OB, nei.

 

Warhammer har potensiale, MEN!

Spillet virker langt fra ferdigpolert nok etter min mening, klart det er nok endel som kan leve med slikt men jeg tror ikke Warhammer vil vise sitt skikkelige ansikt før minst 2-3mnd etter release!

 

Etter min mening starter de med et bedre potensiale en hva WoW gjorde.

De har alt som kan gjøre opplevelsen fra rank 1-40 klar. BAM!det er knall mye action med engang du logger deg på for første gang. Er du glad i PvP kan du levle i scenarios eller RvR. Vere i queue mens du quester, så etter ett scenario havner du rett tilbake der du holdt på. Genialt. Public quest er også nyskapende, rett og slett hærlig.

 

Jeg ville anbefalt å spilt fra dag en! Helst få tak i head-start. Bli med å følg WAR, for dette spillet kan bare bli bedre og bedre.

 

(PS. Eneste jeg håper er at de har et bra PvE end-game, for det har jeg ikke sett så mye til enda.)

Lenke til kommentar
En liten ting jeg har lurt på. I warhammer loren da, lenge siden jeg har lest stort. Allierer orks seg med noen i det hele tatt? for det er det merkligste sålangt + high elves og Dwarfs hater hverandre, utenom når empire står i midten, noe som de gjør nå

 

Malekith ga den mektige Ork/Goblin duoen Grumlok og Gazbag en magisk talisman, som gjorde at de fulgte ordrene hans.

Han ba de om å gå til krig mot dvergene, og det gjorde de.

De hadde/lagde en clan som het Bloody Sun Boyz, og samlet de fleste andre Ork claner, og gikk til krig.

 

Malekith gjorde dette fordi han hadde fått nyss i at Tzeench, Changer of Ways skulle gå til krig mot Empire. Da kalkulerte han slik, at om Orkene gikk til krig mot dvergene, og Chaos gikk mot Empire, ville High Elfs komme til assistanse. Da skulle han, og hans armè av Dark Elfs ta igjen sitt "rettmessige" hjemland.

 

Er hvertfall slik jeg har husker det. Kommer sikkert noen å retter på meg skal du se ;)

Det er hvertfall sånn ca. hva det går i.

 

Edit: skrivefeil

Endret av MaskinenX
Lenke til kommentar
Men vi må jo se at dette er et spill da. Vet ikke om det ville blitt noe morsomt hvis alle raser var mot hverandre.

 

ps. er storfornøyd med hvordan ob har vert hitill og dette gjør at jeg gleder meg enda mer til release! ikke klag på dårlig lyd,animasjon og grafikk ettersom det er ob.

 

Du og inne nå, bare meg igjen da :cry: . Har forøvrig gitt opp hele beta testinga, orcer ikke mer ).

Lenke til kommentar
Edit: Nvm, jeg er helt på bærtur =)

 

 

Edit2: Står at Malekith er sønn av "Aenarion, the first of the High Elf High Elf Phoenix Kings" Men hvordan kan han da være en Dark Elf?

 

Det er riktig det. Han ble valgt til General da faren hans døde. Da han på en reise fant en "Circlet of Iron" med mystiske mørke krefter, begynte på den mørke sti da for å si det sånn.

 

Les mer her du!

http://en.wikipedia.org/wiki/Malekith

Lenke til kommentar
Noen som har tro på at vi får registrert "Head start" kyen noen dager før den 14? (for colecters og 16 for standar) eøøer kommer GOA til og gjøre jobben sin og åpne samme dag?

 

Veldig spent på dette selv, håper da de har lært noe fra sist helg og åpner enten lørdag eller allerede i morgen. Men har mine tvil.

Lenke til kommentar
Noen som har tro på at vi får registrert "Head start" kyen noen dager før den 14? (for colecters og 16 for standar) eøøer kommer GOA til og gjøre jobben sin og åpne samme dag?

 

Veldig spent på dette selv, håper da de har lært noe fra sist helg og åpner enten lørdag eller allerede i morgen. Men har mine tvil.

 

De har nok lært. Med de kommer hvel til og drite seg ut igjen, noe spm er sørgelig det er jo ikke snakk om mange dager. men de tenker vell at det er bare 1/10 av OB testere som har Head start så det blir ikke samme press....

 

Hadde det vert meg hadde cloecter edit kunne registrere nå, og standar om 2 dager eller no sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...