Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

eg kan ikke si at jeg har hatt noe store problemer med å holde styr på combustion, har død 1 eller 2 ganger av det, men da spamma jeg den aoe attack når jeg allerede hadde 100 i combustion, samt at jeg ikke fulgte med

 

Etter hva som står på tooltip vil jeg tro at det bare er sjansen til å eksplodere som øker, altså +50%.

 

Og nei, jeg har ikke dødd av det :p Problemet er i pvp når du kan være uheldig og plutselig miste 60% av hpen og deretter bli gibba av en eller annen meleeclass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er inne endelig :new_woot:

 

Nå når jeg trykker på play så kommer det opp at jeg mangler noe er dette en patch jeg mangler?

 

Det står Kan ikke starte fordi d3dx9_34.dll ikke fines

 

 

Last ned nyeste versjon av DX 9

 

Får prøve kan jeg få en link til en side der jeg kan laste den ned

 

 

 

http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en

 

Takk endelig får jeg spilt

Lenke til kommentar
eg kan ikke si at jeg har hatt noe store problemer med å holde styr på combustion, har død 1 eller 2 ganger av det, men da spamma jeg den aoe attack når jeg allerede hadde 100 i combustion, samt at jeg ikke fulgte med

 

Etter hva som står på tooltip vil jeg tro at det bare er sjansen til å eksplodere som øker, altså +50%.

 

Og nei, jeg har ikke dødd av det :p Problemet er i pvp når du kan være uheldig og plutselig miste 60% av hpen og deretter bli gibba av en eller annen meleeclass.

 

 

Joda, men slik må det være, du gjør så sykt med skade når combustion er på 100 at ja. Og morals i tillegg. Fikk mage blast, eller hva det heter, nydelig å avslutte fienden med. Digger også å løpe inn i en flokk og spamme den aoe greia. Eller stå på avstand og skyte den flammekula som treffer kisen du sikter på samt alle rundt han.

 

Jeg har ikke noe imot combustion, for å si det slik, liker mekanikken jeg. Du må passe ekstra på, så det blir ikke helt hjernedødt.

 

Edit: Har du en healer som passer på deg, så kan du fly rundt med 100 i combustion non stop, så og si. Var stor fight mellom order og destruction i empire start sonen i dag, open rvr sonen. Det var utrolig gøy, og da var jeg så heldig at de healerne som faktisk var i warbanden vår, fulgte godt med =)

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Bright Wizard er bare konge, blitt rank 11 og renown rank 10. Følger jeg med er det mye til som skal få meg til å falle om. Utrolig hvor sykt med skade jeg kan gi ut.

 

Tanken var å gå destruction dark elf sorcerer, men Bright Wizard, etter min mening, er rett og slett langt tøffere, så ser ut som det blir order på meg.

post-21999-1221093424_thumb.jpg

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Digger dette spillet, Jeg begynte en karakter som Greenskin og liker den "teite" stilen hehe. Warhammer kommer til å bli en hit fordi det er morro å spille. questene er "slemme" og gjennomsyret med en slem humor serlig mot "order" dvs alliance(les WoW).

En av questene skulle jeg putte en levende Dwarf i en tønne og rulle ham utenfor et stup :p

post-144689-1221094289_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Warhammer har potensiale, MEN!

Spillet virker langt fra ferdigpolert nok etter min mening, klart det er nok endel som kan leve med slikt men jeg tror ikke Warhammer vil vise sitt skikkelige ansikt før minst 2-3mnd etter release!

 

 

Tar deg jo ikke lang tid i OpenBETA før du forstår at her er det et par kritiske ting, alt fra det å gå i kamp, selve kampen for også loote føles jo krunglete og upolert. Iløpet av kampen har du gjerne både lyd og animasjon som er ute av synk, du har en global cooldown som ikke funker? Og det kan være et sant like helvete og loote?

 

Animasjonene og lyden i spillet generelt er jo veldig dårlig, det er vell Greenskins som har de best synkroniserte animasjonene, men er mye ymse der også gitt. Alt fra bare det å gå (bevege) på karakteren din kan virke ute av synk, altså du ender fort med å føle at du glider bortover langs baken fremfor at du faktisk går. Animasjonene til selve karakteren din stemmer altså ikke overrens med lengden den beveger seg og slike ting, med andre ord ikke godt nok synkronisert! Og slike ting kan irritere deg blå i enden! Om du ender opp med å måtte bevege deg et nokså langt strekke, og du samtidig kanskje er en smule irritabel og lei fra før av kan noe slikt irritere deg nok til å hvie hele spillet i veggen, og slike feil i animasjonen burde jo ikke eksistere i år 2008!

 

Men det er jo ikke bare at de ikke er synkroniserte, en rekke av animasjonene er rett og slett dårlig laget fra bunnen av og ser kjedelige ut. Det å være en spellcaster i Warhammer Online er en temmelig begredelig opplevelse hva magianimasjoner gjelder. Har enda til gode å egentlig se noe magianimasjon i spillet som faktisk ser bra ut og som trigger meg til å utføre den flere ganger? I spill som både World of Warcraft og Age of Conan, ja til og med Lord of the Rings Online så finnes det endel gode animasjoner som gjør at du får den gode følelsen av å utføre de forskjellige magiangrepene, mens dette er totalt fraværende i Warhammer Online hvor du nesten føler deg flau av å utføre noe som skaper så dølle animasjoner? Utrolig trist da gode animasjoner gjerne er halve moroa med spellcasters!

 

Lyden er kanskje enda verre enn animasjonene, alt fra bare lyden av å bevege seg, til kamplydene og ikke minst lyden fra blant annet hestene i spillet er noe som minner meg fra spill fra det forrige årtusen!! Spesielt lyden til hestene, gallopp lyden er jo helt lavmål? Tror ikke jeg har hørt noe så falsk og dårlig i noe MMO-spill på MANGE år! Og er jo ikke bare den som er dårlig, men det meste av lyden i spillet føles svakt utført, bare at noe er dårligere enn det andre, og også når det gjelder lyden er mye ute av synk, i kamp kan du gjerne oppleve at lyden kommer mye senere enn den faktisk burde, samt du fort kan få helt feil lydeffekt?

 

 

Det visuelle imponerer heller ikke på High-Res, mulig at High-Res textures ikke er med i OpenBETA?

For meg ser spillet til tider bedre ut en World of Warcraft, men på den annen side føles det langt mindre "glatt og polert", mange ting føles helt malplassert og om du ser ting fra distanse ser de jo helt elendige ut? Hadde forventet mer av et spill i 2008! Ikke at jeg forventer Age of Conan grafikk eller noe, jeg liker selv best "stylized grafikk" slik som i World of Warcraft, men jeg forventet faktisk at Warhammer Online skulle toppe World of Warcraft sin grafikk ganske så greit, men nå ser det til tider dårligere ut enn et spill som faktisk ikke hadde så imponerende grafikk da det kom i 2005? Det blir for svakt etter min mening! UI'et skalerer ikke godt nok heller, ting er alt for stort når jeg kjører 1600x1200.

 

 

 

Det er også en rekke bugs i spillet, og med tanke på alt dette så nære release så har de ikke kjangs til å luke ut alt innen release, men nå er jo sjeldent et MMO-spill helt ferdig ved release da! Håper og tror de kan rette på mye av dette med tiden, men for øyeblikket vil jeg si at Warhammer Online ikke er skikkelig polert enda og vil egentlig anbefale folk å vente noen måneder før de skaffer seg spillet for ikke å ødelegge mye av opplevelsen med å irritere seg over mye av animasjons, synk, lyd og de visuelle manglene spillet for øyeblikket har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...