Johari Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 håper for all del ikke at "blorc" skal bli en felles betegnelse for Black Orc Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) MrDarkey skrev: black orcs blir mørkere i "huden" i høyere rank Ja vel? Stemmer dette? Isåfall, liker sånne små ting. Er det noen andre klasser som har noe lignende? Eller som det skjer noe spesielt med etter som de kommer i høyere rank? Bortsett fra at hver klasse for nye spells og slikt såklart. Endret 27. august 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nitrius skrev: MrDarkey skrev: black orcs blir mørkere i "huden" i høyere rank Ja vel? Stemmer dette? Isåfall, liker sånne små ting. Er det noen andre klasser som har noe lignende? Eller som det skjer noe spesielt med etter som de kommer i høyere rank? Bortsett fra at hver klasse for nye spells og slikt såklart. Dvergne skal vistnok få lenger skjeg... det er all informasjon jeg har om emene Lenke til kommentar
Johari Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Trodde ikke det skulle bli implementert fra starten. Endret 27. august 2008 av Ah0q Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) kvitrafn skrev: Nitrius skrev: Og Blorc er hva for noe? En fantasiforkortelse i Zlash sin imaginære verden (Forkortelse for Black Orc, og hadde det ikke vært for at det hørtes helt for jævlig ut, mener nå jeg, så hadde det vel vært en grei forkortelse:P) Det er faktisk ganske vanlig å si nå. Det høres ganske dumt å si BO på vent, blorcs er derimot flott. Akkurat som folk vil si engys, squiggis, discs, shammy etc. Ah0q skrev: Trodde ikke det skulle bli implementert fra starten. Nopp, det vil ikke det. Og det er heller ikke noe bekreftet bortsett fra kommentarer som "ting vi gjerne vil se på i framtiden". Endret 28. august 2008 av Zlash Lenke til kommentar
Johari Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Nedlasting av beta i gang Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Man trenger vel beta-key? Endret 29. august 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Cerb89 skrev: Man trenger vel beta-key? Ikke for å laste ned Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Tenkte mer på det å delta i open beta. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Cerb89 skrev: Tenkte mer på det å delta i open beta. Da vil du selvsagt trenge en betakey ja. Men muligens blir flere delt ut iløpet av neste uke. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Da var Warhammer installert! :D Bare vente til dem åpner registrering nå da så en kan patche spillet og bli 101% klar til den 7sep! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Samme her. Nå får en bare smøre seg meg tålmodighet å vente til 7 sept. Så blir det vel en 4-5(+-) dager med open beta, 2-3 dager pause, og rett på headstarte for CE pre-orders, som starter 14 sept. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Første som responder her får spille på min cb account. Du må ha installert spillet. (IKKE SPAM PM TIL MEG) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Kan jeg være så snill å få spille på den kontoen? Edit: Er det mulig å spille på den nå? Eller vil den ikke funke før open-beta 7 sept.? Isåfall så kan noen andre få den, da jeg har pre-ordra og er sikra en plass i open-beta uansett. Endret 29. august 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Fra Warhammer Alliance: Mbj skrev: Folks, Well, things have been, as usual, busy here at Mythic so I have lots of news to share. So, without further ado and no SNL references, here's the update on my update: 1) Significantly improved NPC pathing - Okay, in all fairness it wouldn't have taken much to improve on what we showed you folks during the PW. However, the NPC pathing is back to where it needs to be and while it still isn't perfect, well, it's a heck of a lot closer than it was just a short time ago. We identified a whole lot of bugs and squashed them. 2) Improved pet commands and responsivness - Well, pretty much same as above. Pets will no longer act as if obeying an order from you was the last thing in this world that they wanted to do. 3) Fixed an issue with textures blurring - Nothing like looking at textures through a blurred lens to make things look really sharp eh? Major improvements in and more OTW. 4) Enhanced Global Cooldown Mechanic - Well, for one the GCD actually shows the correct cooldown time and not the rounded up cooldown time (Hey, what a great idea, let's make it seem slower than it is. WOOT!). The slop timer is working fine right now and we'll continue to look at making the GCD and combat in general more responsive. 5) Continuing to improve Client Stability - As always, lots of fixes going in here. The client is supposed to be more stable (and looks like it so far) but until we get the masses back in... 6) Added new Graphics Settings and seeking more feedback from testers to guide future improvements. You asked for it, you got it. Well, in all fairness we were going to put these in anyway but it never hurts to nudge us a bit at times. 7) Target Nearest Target improved - Yeah! One of my pet peeves addressed. 8) Renown Gear changes and Potency of Potions increased. Tweaking, adding, subtracting, in other words (don't say "nerf", we're still in beta!) balancing. 9) Increased bonus for medal winners in PQs. PQs are supposed to be fun, joyous and not grindy. We'll continue tweaking and changing them wherever we need to do that to make it so #1. (okay, a ST reference) 10) Added more loot bags in Tier 1 PQs - Boy, it's going to be rather crowded when we launch so we just upped the loot for the Tier 1 PQs. We'll do the same to T2 as needed. And when the rush is over, we'll tweak downwards. So, in terms of some other good stuff, lots and lots and lots of bugs fixed and lots of new stuff added to the ToK. But wait, there's more and we'll address some of it next week as well as more coming info in the next update. Oh, and there's still no such thing as a miracle patch so don't expect one here. Just a ton of fixes, additions and adjustments. We have another major patch coming as well before launch. We don't believe in miracle patches (miracle whip is a whole other subject) here at Mythic but simply hard work and a talented team. Much respect to my team that is really doing one heck of a job getting things ready for launch. Mark Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 PcT skrev: Første som responder her får spille på min cb account. Du må ha installert spillet. (IKKE SPAM PM TIL MEG) Ble den gitt vekk? Jeg har ihvertfall spillet installert, men ingen mulighet for å spille før OB. Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jaja, nå som NDA-en har vært borte en god stund, så har dere vel fått sett litt videoer og lest dere opp om forskjellige classes og sånt. Så jeg lurte på hva dere har planer om å prøve når betaen kommer? Jeg for min del er mest ivrig etter å prøve Engineer, Squig Herder, Marauder, Chosen, Black Orc og Witch Hunter. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Beta? Er ikke spillet sendt til trykkeriet a? What the hell Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jo, men det betyr bare at spillet er on-schedule, spillet er fortsatt ikke ute, og derfor holder beta fortsatt på. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 hei: har noen spørsmål. Dungeons i war? hvor mange er det? har hørt det bare er 3 stykker(å i så fall er de i lvl 40?). noen her som har spillt betaen å kan si noe om dungeons? helst så utdypende som muligt:) siste spørsmål: noen her som har lvl t lvl 20, 30 og 40? kan noen si hvor lang tid det tar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå