Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"There has been a misunderstanding about the creation of new accounts. If you already have an account on www.war-europe.com , you don’t need to create a new one and can activate your key directly here"

Hva slags account? mener de sånn account for siden deres som man kunne lage for og få newsletter og slikt?

Kan dere som har fått regga osv ta litt bilder å poste her? Da har vi hvertfall noe å gjøre ;o

Nå har da NDA vært nede i lang tid allerede. Er allerede en "spørsmåls" tråd på forumet hvis du ønsker info.

så hvordan er spillet da? jeg tror det kommer til å floppe like hardt som aoc om ikke enda hardere

Jeg tviler sterkt på det.

Jeg betatested også AoC og var en av de første her på forumet som gikk ut å klagde på inneholdet til funcoms hovedprosjekt. Du ser ikke at jeg gjør det samme om WAR :)

Endret av Zlash
Så etter og ha brukt 5 timer på å prøve og lage ny account, så forteller de oss at vi ikke trenger og lage ny account alikevell...

Men vi som har war-europe.com account kan uansett ikke logge inn der... pga authentification error.

fantastisk ikke sant?:O made my god damn fucking day.

så hvordan er spillet da? jeg tror det kommer til å floppe like hardt som aoc om ikke enda hardere

Jeg tviler sterkt på det.

ser ut til å ha gått ganske smertefritt i USA (tross alt beta ennå). er bare våre franske venner som ikke klarer å lever den servicen de får betalt for.

Endret av McMental

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...